    From: "wilddziki " <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odmowa przyjęcia mandatu - komisariat
    Date: Sat, 28 Jan 2012 21:23:39 +0000 (UTC)

    Witam,
    właśnie oglądnąłem Uwaga pirat gdzie gościu odmówił przyjęcia mandatu.
    Abstrahując od wykroczenia zdziwiło mnie że gościa policja odtransportowała od
    razu na komisariat w celu złożenia zeznań.
    Czy to normalna procedura podczas odmowy przyjęcia mandatu ? Wydawało mi się
    że to się załatwia później, tj. przychodzi pismo z wezwaniem na komisariat i
    wtedy się wszystko tłumaczy na miejscu. Ewentualnie robi się to od razu na
    miejscu zdarzenia.
    Zakładam że nie musieli tego robić, ale jak to nasi mundurowi pewnie musieli
    pokazać kto tu rządzi i to był główny powód całego zamieszania. Pytanie czy
    muszą być spełnione jakieś specjalne warunki żeby mogli żądać od razu zeznań i
    wieźć na komisariat czy po prostu jest to kolejna metoda na wciśnięcie mandatu
    ?