  • Data: 2011-01-25 17:30:20
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "Roman" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Za wiki: "Straż miejska (gminna) ma na celu przede wszystkim ochronę
    spokoju i porządku w miejscach publicznych [...]"
    O, tu też o tym: http://www.um.wroc.pl/p/1127/
    " legitymowanie osób w uzasadnionych przypadkach w celu ustalenia ich
    tożsamości, ujmowanie osób stwarzających w sposób oczywisty
    bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla
    mienia i niezwłoczne doprowadzanie ich do najbliższej jednostki
    Policji,"

    > Chyba nie bierzesz pod uwagę tego, że SM działa w konkretnych
    > uwarunkowaniach prawnych i przy konkretnym budżecie. Oni są od
    > pilnowania porządku, czyli między innymi od takich akcji.

    Ja go zrozumiaęłm w ten sposób, że i owszem zabrać pojazd mogą ale
    istotniejszym jest pilnowanie bezpieczeństwia ludzi (życia i zdrowia).
    I właśnie dlatego, że mają (jak wszyscy) mały budżet, powinni skupiać
    się (nie ograniczać do, tylko skupiać się) do ochrony życia i zdrowia.

    Zapomniałes dodać tego:
    3.usuwanie pojazdów i blokowanie kół pojazdów w przypadkach określonych w
    przepisach o ruchu drogowym,
    4.wykonywanie czynności w postępowaniu w sprawach o wykroczenia, tj.
    nakładanie grzywien w postępowaniu mandatowym za wykroczenia określone w
    trybie przewidzianym przepisami o postępowaniu w sprawach o wykroczenia.....