  • Data: 2011-01-17 10:15:39
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Jęczenie kierowców, że darmowe miejsca ogólnodostępne się należą "bo tak",
    > w zasadzie ma taki sam sens jak jęczenie że paliwo do samochodu powinno
    > być darmowe. Czyli fajnie gdyby było, ale raczej nierozsądne byłoby
    > oczekiwanie tego.

    To może i drogi powinny być płatne ?

    > Większość kierowców prawo do parkowania w dowolnym wybranym miejscu
    > traktuje jak "prawo nabyte", bo za komuny samochodów było tak mało, że
    > każdy mógł sobie parkować do wyboru pod klatką, albo pod oknem sypialni.

    A co mają uważać ? Że za wszystko trzeba płacić by wspierać obiboków ?

    > No ale to było i minęło.
    > Im szybciej ludzie to pojmą, tym lepiej.

    W imię czego ?

    > ..
    > Trzeba patrzeć na sprawy związane z transportem i jak się szuka miejsca do
    > mieszkania i do pracy. A nie potem jęk że 4h dziennie ktoś w korku spędza,
    > a potem jeszcze godzinę szukając miejsca do parkowania.

    Myślisz, że ludzie na to nie patrzą ? Tylko Ty weź poprawkę, że wybór nie
    jest aż tak duży. Ludzie jeżdżą w obie strony do pracy, jakby się mogli
    zamienić to by nie musieli jeździć w ogóle.

    > Znam ludzi ze zdrowym podejściem, że jak miałby jechać 1h w jedną stronę
    > do pracy, to do dla niego jest strata kilkudziesięciu zł dziennie, to on
    > sobie woli za to spłacać ratę kredytu za większe mieszkanie bliżej swojej
    > pracy niż puszczać to z dymem w korku.

    A ja znam ludzi ze zdrowym podejściem, którzy wolą w korku stać niż w
    100-osobowym wagonie jeździć ? I zastanawia mnie, że niby inteligentni
    ludzie tutaj pisują a potrafią inaczej podchodzić.

    > Czy ja wiem czy ten koszt parkingu powinien być wysoki...
    > Ktoś kogo przydybią podczas pobytu na urlopie zapłaci dużo więcej, niż
    > ktoś kto jest na miejscu i następnego dnia odbierze auto, a przewinienie
    > jednak było takie samo.

    Przewinienie to samo, ale szkoda inna, z tym, że ... tutaj właściwie brak
    szkody.