  • Data: 2011-01-17 16:50:37
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    oliveira wrote:

    > Wystarczy jedna taka k... jak ty, która zastawi chodnik, żeby stworzyć
    > zagrożenie dla pieszych, którzy muszą wyjść na ulicę żeby ominąć TWÓJ
    > samochód. Łażę nieraz z wózkiem i wiem jakie to uciążliwe i wkurwiające.

    Też mam dziecko. I jeżdziło wózkiem. I nie potrzebuję 1.5m. Wózek
    inwalidzki takoż. Z tej prostej przyczyny, że wózek 1.5m nie wjechałby
    nie tylko do windy ale i na klatkę schodową (gdzie przepisy w nowo
    budowanych budynkach wymagają 0.9m przejścia a dawniej wymagały mniej).

    > M.in. dlatego ja nie parkuję tak nigdy. Skoro mogę ja, może też każdy inny.

    Żeby to co piszesz chociaż było logiczne...

    > Wyjaśnij mi teraz skąd wziąłeś tych stu kierowców i jednego pieszego?
    > Praktyka pokazuje, że na osiedlach jest akurat odwrotnie

    Bzdura. BTW Praktyka pokazuje, że na osidlach:
    1. wystarcza przejście po jednej stronie ulicy
    2. może być strefa zamieszkania i współkorzystanie z jednej dreogi przez
    pieszych i samochody.

    > - to, że ty
    > tego nie widzisz pokazuje tylko, że czas do okulisty. Może i niektóre
    > przepisy są głupie, ale póki mieszkasz w tym kraju, to twoim zasranym
    > obowiązkiem jest ich przestrzegać.

    Nie.

    > A głupie są wszystkie, czy tylko te,
    > które tobie nie pasują?
    > Pominę, że to co piszesz że robisz, to po prostu buractwo i chamstwo.
    > Liczy się tylko twoja wygoda i innych masz w dupie. I byłbyś takim
    > chujkiem kiedy jeździłbyś samochodem, furmanką, KM, rowerem, chodził na
    > piechotę czy pełzał w glebie. BO TY JESTEŚ NAJWAŻNIEJSZY.

    Pokazałeś tylko, że jesteś ZWYKŁYM CHAMEM...

    > Mam takiego sąsiada, zbiera mu się, jak będę miał dosyć naleję mu mleka
    > do wlotu powietrza. Mam nadzieję, że to ty.

    ...Do tego właśnie chwalisz się zamiarem dokonania przestępstwa.

    \SK