-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Dykus <d...@s...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odgrzybianie - jest sens?
Date: Wed, 09 May 2012 19:03:15 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 38
Message-ID: <joe80o$82u$1@inews.gazeta.pl>
References: <jobeaf$67j$1@news.vectranet.pl> <joda2v$7c7$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 95.215.233.3
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1336583000 8286 95.215.233.3 (9 May 2012 17:03:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 May 2012 17:03:20 +0000 (UTC)
X-User: dykusnews
In-Reply-To: <joda2v$7c7$1@news.task.gda.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2448152
[ ukryj nagłówki ]Witam,
W dniu 2012-05-09 10:32, Marcin N pisze:
> Z mojego doświadczenia - żaden sposób odgrzybiania nigdy nic nie dał.
> (...)
> Stosowałem pianki do kanałów, rozpylacze kabinowe i ozonowanie.
> Wszystko to wywalanie kasy w błoto. Najskuteczniejsze wydaje się
> zastosowanie pianki od dołu przez rurkę skraplacza, ale i tak szału nie ma.
Mam podobny problem. W aucie klima nie była ruszana przez lata.
Po wyjęciu filtra kabiny, aplikowałem piankę przez rurkę skraplacza i
bezpośrednio na parownik tak, że cała komora, gdzie znajduje się
parownik, była wypełniona pianą (ale tylko z jednej strony!). Dodatkowo
w otwory wentylacyjne. Akurat auto miałem zamknięte, to jak wszedłem w
czasie dezynfekcji to aż w oczy szczypało. Pomogło... na 2 dni - po
prostu zapach przebijał się przez smród.
30 minutowe ozonowanie zupełnie nic nie dało.
Na oko parownik czysty (od strony filtru), nie wiem co jest z drugiej
strony parownika (od strony kanałów), tam nie mogę dojść wężykiem z
puszki, a przez sam parownik pianka nie przejdzie - blachy są za gęsto.
Czy ktoś wie, gdzie zbierają się te cholerne grzyby? :)
Myślałem, że tam gdzie wężyk skraplacza (w końcu tam jest wilgotno), ale
jak pisałem - piany przeleciało tam sporo, a efektu nie ma.
Może wypsikać jakimś Domestosem od strony filtru kabinowego tak, aby
wypłynął rurką na zewnątrz samochodu? Strach tylko, aby czegoś nie zepsuć.
Ściąganie całej deski, odłączanie parownika, itp. to ~1000zł... :/
--
Pozdrawiam,
Dykus.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.12 19:26 v...@i...pl
- 09.05.12 19:26 v...@i...pl
- 09.05.12 20:03 Marcin Kiciński
- 09.05.12 20:19 m4rkiz
- 09.05.12 22:00 Dysiek
- 09.05.12 22:25 Mumin
- 09.05.12 22:37 Marcin N
- 09.05.12 22:52 Cavallino
- 09.05.12 23:38 v...@i...pl
- 09.05.12 23:42 v...@i...pl
- 10.05.12 00:29 Gil
- 10.05.12 08:05 J.F.
- 10.05.12 08:07 Myjk
- 10.05.12 09:35 Myjk
- 10.05.12 10:55 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=