  • Data: 2012-05-09 10:32:33
    Temat: Re: Odgrzybianie - jest sens?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-08 17:32, Mumin pisze:
    > Umówiłem się na piątek na uzupełnienie czynnika w klimatyzacji i facet
    > zaproponował też odgrzybianie bo nie wiadomo czy było kiedykolwiek
    > robione (auto kończy 4 lata). Jest sens za to dopłacać jeśli w
    > samochodzie żadne nieprzyjemne zapachy się nie wydobywają, nic nie
    > drażni gardła czy nosa?

    Z mojego doświadczenia - żaden sposób odgrzybiania nigdy nic nie dał.
    Owszem, na kilka tygodni zapach się zmienił, jeśli użyłem środka mocno
    aromatycznego, ale nigdy nie usunęło to "zapachu wilgotnej szmaty",
    który pojawia się na kilkanaście sekund przy włączaniu klimy.

    Stosowałem pianki do kanałów, rozpylacze kabinowe i ozonowanie.
    Wszystko to wywalanie kasy w błoto. Najskuteczniejsze wydaje się
    zastosowanie pianki od dołu przez rurkę skraplacza, ale i tak szału nie ma.