  • Data: 2012-05-08 19:54:41
    Temat: Re: Odgrzybianie - jest sens?
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Mumin

    > Ok, przekonałeś mnie.:) A czy konieczna jest wymiana filtra kabinowego?
    > Wymieniany był we wrześniu, a autem zrobiłem tylko jakieś 3000km.

    Koniecznie, oprócz tego musisz też wymienić sprężarkę i skraplacz bo z
    nich nie da się usunąć grzybów. Jeśli okaże się, że zalęgły się tam
    grzyby halucynogenne, to może się okazać, że po paru godzinach jazdy
    będziesz na haju, co jak wiadomo, jest przestępstwem. Chcesz być
    przestępcą? Chyba nie. Więc sprawa jasna.