  • From: badworm <n...@p...pl>
    Subject: Re: Odezwa energetyczna...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 28 Sep 2012 23:28:50 +0200

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 16:41:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Dlatego nie warto z Tobą rozmawiać. :) Ja mam smartfon
    > z małym ekranem i aplikacjami dedykowanymi konkretnym
    > bankom. Ty masz coś innego.

    Ale o co dedykowane aplikacje skoro przeglądarka obsługuje wszystkie
    funkcje w banku? Co dzięki nim zyskujesz? Warto sobie nimi zaśmiecać
    smartfona? Na PC też są takowe aplikacje dające cokolwiek więcej niż
    dostęp przez WWW?
    > Nie ma tych informacji, na których mi zależy.

    Zmienić urządzenie/system operacyjny :P
    > Powiem Ci w sekrecie... Stawiasz palec gdzieś w okolicy początkowej litery
    > i ciągasz po ekranie tak, aby mniej więcej wskazywać, o co Ci chodzi...
    > Mądra klawiatura sama domyśla się, o co chodzi. Tak pisze się znacznie
    > szybciej niż na zwykłej klawiaturze. I nie kciukiem, ale którymkolwiek
    > palcem -- ja ciągam wskazującym.

    Cóż, klawiatur ekranowych to unikam jak mogę ale ja truskawki z cukrem
    jem... Z samego technicznego punktu widzenia normalna klawiatura
    umożliwia znacznie szybsze wprowadzanie danych niz jakiś ekranowy
    wynalazek. Dodatkowo nie traci się powierzchni ekranu na klawiaturę. Dla
    mnie ważne jest też sprzężenie zwrotne - albo sztuczne dźwiękowe (ale to
    jest na dłuższą metę wkurzające) albo mechaniczne, informujące o fakcie
    wciśnięcia klawisza. Z tych powodów szukając jakiegoś pocket pc od razu
    eliminowałem modele nie posiadające klawiatury QWERTY.
    > Można też po prostu mówić -- programy rozpoznające mowę są naprawdę doskonałe.

    I jadąc np. tramwajem będę w ten sposób pisał SMSa?