  • Data: 2012-09-30 21:44:43
    Temat: Re: Odezwa energetyczna...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:k49jf8$8t1$1@speranza.aioe.org...

    > "Anerys" 50674b09$...@n...home.net.pl
    >
    > Szkoda czasu na rozmowę z Tobą. :)
    > Wiesz, co to współczynnik SAR? Na
    > przykład podany tutaj:
    >

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gts5830ace/Sam
    sung-GT-S5830-Ace.html

    A czemu akurat ten bhą-fone,a nie np. iPhone, czy Lumia, etc?
    Tak, to w swobodnym określeniu i wolnym przekładzie - ile dana część ciała
    wtrząchnie otaczającej energii radiofal.

    > Intuicja zwodzi a Ty popisujesz się ,,wiedzą intuicyjną''.

    Ja jedyne, to czekuję od ciebie, że stawiawszy tezy, będziesz w stanie
    podlinkować do argumentów ku ich obronie (raczej wyższych lotów, niż Wiki),
    lub wskazać konkretne źródło odpowiednio wysokiej klasy, gdzie można to
    zweryfikować..., że nie będziesz tego zrzucał na korespondenta. Leszku, ja
    nie jestem taki łatwowierny, jak ci się wydaje, stawiasz argument, to go
    uzasadnij. Wprost, to mogę uwierzyć profesorowi Jędrzejczakowi (wybitny
    hematolog), czy ś.p. Relidze, ale między nami... nawet niewiele wiem, więc
    czy jesteś lekarzem, malarzem, muzykiem na skrzypkach, czy perkusistą,
    sportowcem, masz zespół Aspergera, Tourette'a, ADHD, OCD, czy jesteś
    nauczycielem, sprzedawca w kiosku, itd. tego nie wiem, czy choć jedno z tego
    jest prawdą, czy wszystko... nie wiem z jakiej pozycji mówisz i niestety,
    temat muszę wtedy potraktować jako advocacy, o wyższości jednych świąt nad
    drugimi. TUSK JEZD GÓPI! KACZYŃSKI KWA KWA KWA WARIAT! (Ja żadnego z nich
    nie preferuję, ani nie postponuję, to tylko przykłady, jakie opinie można
    znaleźć w sieci, jaki jest mój osąd, tego nie zdradzę) O, takich lotów robią
    się argumenty. Chcesz, żebym zgadywał - ok, mogę i zgadywać, mam czas, mam
    nie zgadywać - za mało mam weny, aby tylu rzeczy nie zgadywać naraz. Ale
    jeśli złapię jakąś dłubaninę, to zgadywanie będę musiał odłożyć na później.
    A ja szybko zapominam - skleroza nie boli :)
    Nie twierdzę, że nie dysponujesz wiedzą. Daleki-m od tego. Ale sposób, w
    jaki to prezentujesz, raczej odstręcza, niż zachęca. Zapala mi się czerwona
    lampka. A nauczony smutnym doświadczeniem muszę w takim przypadku rzecz
    odrzucić, bez wnikania, czy i na ile jest prawdziwa.
    A... czy się popisuję...? Możesz to tak nazwać, jeśli chcesz. 6 lat
    pracowałem przy mikrofalach. Gdyby moje podejście do nich było złe, mój
    kierownik nie pozwoliłby mi na pracę przy urządzeniach (ze względu na oczy
    przeważnie po stronie stacyjnej).
    itd...
    itp...