  • 1. Data: 2009-03-05 20:54:13
    Temat: Oddam za darmo oscyloskop N313
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Kto pierwszy ten lepszy.

    http://www.izmer-tech.narod.ru/oscil/n313.pdf

    Wygląda tak samo jak ten:
    http://obrazki.elektroda.net/2_1195387216.jpg

    tylko nie posiada już tego czarnego kołnierza i podziałki - gdzieś się
    zapodziały ale i tak badziewne były ;).

    Stan jak to zazwyczaj z zabawkami ZSRR z tamtych lat - może nie piekny,
    ale lampa jeszcze świeci i przebiegi można oglądac. Kupiłem go za 50zł 5
    lat temu. Myślę ze 0zł to uczciwa cena dzisiaj, a szkoda wyrzucić na
    złom skoro komuś sie może przydać.

    W grę wchodzi _wyłącznie_ odbiór osobisty. Mieszkam w Sosnowcu, w
    okolicy można go sobie odebrać, mogę gdzieś niedaleko dowieźć.

  • 2. Data: 2009-03-05 21:44:38
    Temat: Re: Oddam za darmo oscyloskop N313
    Od: k...@w...pl

    On 5 Mar, 21:54, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > W grę wchodzi _wyłącznie_ odbiór osobisty. Mieszkam w Sosnowcu, w
    > okolicy można go sobie odebrać, mogę gdzieś niedaleko dowieźć.

    Gdzie należy zgłosić się?

  • 3. Data: 2009-03-05 21:47:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    k...@w...pl wrote:
    > Gdzie należy zgłosić się?

    gratuluje wygranej. na priv.

  • 4. Data: 2009-03-05 22:23:04
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 05 Mar 2009 22:47:06 +0100,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> screamed:

    > gratuluje wygranej. na priv.

    Jak nowy oscyloskop? Który model w końcu kupiłeś?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 23:22:42 user up 12002 days, 11:17, 1 user, load average: 0.05, 0.10, 0.02 ]

    If at first you don't succeed, you must be a programmer.

  • 5. Data: 2009-03-05 23:13:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > Jak nowy oscyloskop? Który model w końcu kupiłeś?

    Kupiłem Owon 5022. Zrezygnowalem z FFT, rigole w ogóle nie sa dostepne
    (pisalem o ndn ...). Na razie się zapoznaje i oglądam, moze cos skrobne
    na grupę jak bedę wiedział gdzie są wady i zalety.

  • 6. Data: 2009-03-06 12:09:27
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 06 Mar 2009 00:13:43 +0100,
> [...]
    > (pisalem o ndn ...). Na razie się zapoznaje i oglądam, moze cos skrobne
    > na grupę jak bedę wiedział gdzie są wady i zalety.

    Chętnie poczytam. Będę w Twojej sytuacji za czas jakiś.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 13:09:08 user up 12003 days, 1:04, 1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.00 ]

    To write a diary every day is like returning to one's own vomit.

  • 7. Data: 2009-03-06 16:06:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
    > gratuluje wygranej. na priv.