-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Date: Sat, 3 Nov 2018 17:04:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 93
Message-ID: <prkgub$bqd$1@node1.news.atman.pl>
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl> <pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<pr5669$mto$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<pr5b1g$riq$1@node1.news.atman.pl>
<5bd637e9$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<pr5fra$eg$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pr7nha$u1v$1@node2.news.atman.pl> <pr7p0m$usj$1@node2.news.atman.pl>
<pr820a$85g$2@node2.news.atman.pl> <pr88ds$dm6$1@node2.news.atman.pl>
<pra02j$c1$2@node2.news.atman.pl> <pra4eb$3r1$1@node2.news.atman.pl>
<pracog$cj0$2@node2.news.atman.pl> <prao79$nfl$1@node2.news.atman.pl>
<prd7u6$dpn$1@node1.news.atman.pl> <prejqj$81q$1@node2.news.atman.pl>
<prf28i$lbt$1@node2.news.atman.pl>
<5bdb0fa5$0$15197$426a74cc@news.free.fr>
<prfo99$a1b$1@node2.news.atman.pl>
<5bdc0d75$0$3728$426a74cc@news.free.fr>
<prin7n$k6k$1@node1.news.atman.pl>
<5bdd558f$0$15169$426a74cc@news.free.fr>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1541261067 12109 89.70.94.204 (3 Nov 2018 16:04:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Nov 2018 16:04:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.2.1
In-Reply-To: <5bdd558f$0$15169$426a74cc@news.free.fr>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642972
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-03 o 09:00, Mateusz Viste pisze:
>> Ale teraz zastanów się ... czemu ten starszy gość jedzie 40/90? Bo nie
>> widzi drogi? Bo demencja starcza go dopadła i nie jest w stanie
>> wyhamować gdy pojawi się przeszkoda 100m przed nim? Czy serio uważasz,
>> że taka osoba powinna w ogóle mieć prawo do prowadzenia pojazdów?
>
> Tutaj rozumiem sugerujesz odebranie PJ, co w warunkach wiejsko-
> małomiejskich (a w takich warunkach pracowałem) jest równoznaczne ze
> śmiercią głodową.
Ok, to już inne zagadnienie, które należałoby jakoś rozwiązać. Ale ja
jako kierowca nie uczynię tego gdyż wszystko, co mogę zrobić, to jechać
samochodem. Natomiast ja jako kierowca / pieszy / rowerzysta nie chcę
zostać inwalidą przez niedowidzącego dziadka, który myli gaz z hamulcem,
wykonuje kompletnie niezrozumiałe manewry na ulicy, nie mieści się w 10
metrową przerwę między pojazdami na postoju powodując nie jeden raz
obtarcia/stłuczki (to konkretny przykład z życia wzięty), w nocy
kompletnie niczego nie widzi a za dnia tylko większe kontury etc.
Usprawiedliwianie niezdolności do prowadzenia pojazdów mechanicznych
inwalidztwem i empatią do niej jest mocno pokręconym rozumowaniem,
szczególnie ignorując wywoływanie licznych zagrożeń i szkód poczynionych
na rzecz innych uczestników ruchu.
> spowodowany przez seniora "kapelusznika". Praktycznie wszystkie
> spowodowane były przez zapierdalacza-idiotę. A pozostały niewielki
> odsetek to po prostu pech (typu zdradzieckie oblodzenie nawierzchni na
> zakręcie). Prędkość zabija - a ktokolwiek uważa inaczej jest po prostu
> pierdolnięty.
Ok, zgoda - bo tak sytuacja wygląda gdy przyjeżdża policja na miejsce i
mierzy coś tam, drapie się po głowie, wylicza, że ktoś zapierdalał więc
jest sprawcą. Szkoda czasu na dochodzenie do przyczyn zdarzeń. Wrzucamy
zapierdalaczy do jednego wora, piękna praca, zero wysiłku umysłowego.
Gdybym nie praktykował jazdy na co dzień, w połowie po drogach szybkiego
ruchu, to niczego bym nie komentował.
Przykład:
https://youtu.be/oLPrHuqhMmA?t=3
Teraz przyjeżdża policja i mówi do autora filmu: zapierdalałeś, więc
wyleciałeś z drogi. Trzeba było dostosować prędkość. Oczywiście gdyby
filmu nie było.
Tak samo tu:
https://youtu.be/FFbzeqzAc1Q?t=543
typowy kapelusznik. Parking z mnóstwem wolnego miejsca a gość nie
potrafi wcelować w żadne z tych miejsc. I co na to policja? Mogę się
założyć, że nie ma o zdarzeniu bladego pojęcia twierdząc rozbrajająco,
że kapelusznicy w ogóle nie powodują zdarzeń drogowych. A ten czerwony
zabuli z własnej kieszeni za ew szkody.
> Przypomnę, iż to ty zacząłeś. Przytaczasz artykuł z dupy wyciągnięty i
> twierdzisz że odnosi się specyficznie do jazdy 40@60.
Bo nie mam filmu z tego konkretnego zdarzenia.
>> Że co? Informacyjne mignięcie światłami ze 100m jest naprawdę chamstwem
>> w/g Ciebie? Moim zdaniem prezentujesz sobą pieniacza drogowego. Gość
>> jedzie szybko i cham jeden śmie prosić o zwolnienie pasa
>
> Wcześniej pisałeś o "popędzaniu".
A niby z jakiego innego powodu migam ze 100m? To jest właśnie prośba o
szybszą jazdę lub zwolnienie pasa. Jest mi obojętne, które z rozwiązań
poprzedzający mnie kierowca wybierze.
> Teraz znów powracasz do tezy o
> informacyjnym proszeniu. Za takie proszenie można dostać mandat - w
> przeciwieństwie do jazdy 40@60. Wnioski wyciągnij sam.
Niczego nie zmieniam. Czy w ogóle czytałeś mój wątek od początku?
Przecież nie dawałem _żadnych_ znaków świetlnych temu co jechał 40/60.
To zupełnie inny temat!
Zdaję sobie sprawę, że za komunikację świetlną między kierowcami grożą
mandaty. Kierowcy autobusów, którzy dziękują mi awaryjnymi za
wpuszczenie na swój pas poszliby z torbami gdybyś tam łapankę urządził
na "migających".
> Po pierwsze nie ma mowy o żadnej furii, a po drugie nie o to że ktoś chce
> szybciej jechać, tylko o to że wymaga by świat dostosował się do jego
> widzimisię.
Czytałeś komentarz Krisa jak reaguje na poganianie (a więc w moim
przypadku pojedyncze mignięcie długimi)? On tego nie toleruje i potrafi
wtedy drastycznie zmniejszyć prędkość do spacerowej. Moim zdaniem jest
to oznaką agresji właśnie. Do niej nawiązuję.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.18 17:42 Mateusz Viste
- 04.11.18 02:28 Marek S
- 04.11.18 09:43 Akarm
- 04.11.18 16:28 Marek S
- 04.11.18 16:32 Mateusz Viste
- 04.11.18 21:55 Marek S
- 06.11.18 15:09 Pszemol
- 18.11.18 22:42 j...@i...pl
- 19.11.18 03:32 Zenek Kapelinder
- 19.11.18 07:05 Shrek
- 22.11.18 00:04 j...@i...pl
- 25.11.18 23:41 Marek S
- 10.12.18 11:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=