-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Date: Sat, 3 Nov 2018 08:50:25 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 21
Message-ID: <prjk05$7nf$1@news.icm.edu.pl>
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl>
<15qk5o2j669qv$.ga3xt5340key.dlg@40tude.net>
<pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
<i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
<pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<pr5669$mto$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<pr5b1g$riq$1@node1.news.atman.pl>
<5bd637e9$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<pr5fra$eg$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pr7nha$u1v$1@node2.news.atman.pl> <pr7p0m$usj$1@node2.news.atman.pl>
<pr820a$85g$2@node2.news.atman.pl> <pr88ds$dm6$1@node2.news.atman.pl>
<pra02j$c1$2@node2.news.atman.pl> <pra4eb$3r1$1@node2.news.atman.pl>
<pracog$cj0$2@node2.news.atman.pl> <prao79$nfl$1@node2.news.atman.pl>
<prd7u6$dpn$1@node1.news.atman.pl> <prejqj$81q$1@node2.news.atman.pl>
<5bdaea2a$0$11068$426a74cc@news.free.fr> <prfukj$veo$2@news.icm.edu.pl>
<5bdc0f0c$0$3728$426a74cc@news.free.fr>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1541231429 7919 78.10.177.126 (3 Nov 2018 07:50:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 3 Nov 2018 07:50:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <5bdc0f0c$0$3728$426a74cc@news.free.fr>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642919
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-02 o 09:47, Mateusz Viste pisze:
> On Thu, 01 Nov 2018 23:27:30 +0100, kk wrote:
>> A co z news:pl.misc.samochody.czapki?
>
> Faktycznie, też by się przydało. Zimą nieraz w czapce jadę, kiedy na
> zewnątrz mróz a ja świeżo po strzyżeniu.
>
>> To jeszcze potrzebna news:pl.misc.samochody.goła_głowa
>
> Idąc tym tropem możnaby pokusić się także o pl.misc.zimny_łokieć. I pewno
> kilka innych pomysłów dałoby się znaleźć po głębszym zastanowieniu.
>
>> Niektórzy naprawdę jeżdżą w kapeluszu
>
> Ale czy to takie dziwne? Jak ktoś chodzi w kapeluszu, to dlaczego nie
> miałby jechać? Latem miewam na głowie słomkowy kapelusz, bo z upałem na
> polu nie ma żartów. Jak gdzieś jadę to nie zdejmuję, żeby się nie
> pogniótł. Kaloszy też nie przebieram tylko po to, żeby przejechać
> kilkanaście km. Nie rozumiem, w czym to komu może przeszkadzać.
Skąd pomysł, że to miałoby przeszkadzać?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.18 09:00 Mateusz Viste
- 03.11.18 09:10 Mateusz Viste
- 03.11.18 12:16 kk
- 03.11.18 12:31 kk
- 03.11.18 17:04 Marek S
- 03.11.18 17:42 Mateusz Viste
- 04.11.18 02:28 Marek S
- 04.11.18 09:43 Akarm
- 04.11.18 16:28 Marek S
- 04.11.18 16:32 Mateusz Viste
- 04.11.18 21:55 Marek S
- 06.11.18 15:09 Pszemol
- 18.11.18 22:42 j...@i...pl
- 19.11.18 03:32 Zenek Kapelinder
- 19.11.18 07:05 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A