-
X-Received: by 2002:a25:afcd:: with SMTP id d13-v6mr11459ybj.2.1541227998684; Fri, 02
Nov 2018 23:53:18 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:afcd:: with SMTP id d13-v6mr11459ybj.2.1541227998684; Fri, 02
Nov 2018 23:53:18 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.166.216.MISMATCH!g
188-v6no135224itg.0!news-out.google.com!n199-v6ni1007itn.0!nntp.google.com!z5-v
6no1463895ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 2 Nov 2018 23:53:18 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <prin7n$k6k$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.93.119;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 83.23.93.119
References: <pr2m9b$8bf$1@node1.news.atman.pl> <pr2p7l$bug$1@node1.news.atman.pl>
<i4y0n52gorr3.dsvb2ks2ouzt$.dlg@40tude.net>
<pr4vkc$gfj$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<pr5669$mto$1@node1.news.atman.pl>
<3...@g...com>
<pr5b1g$riq$1@node1.news.atman.pl>
<5bd637e9$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<pr5fra$eg$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pr7nha$u1v$1@node2.news.atman.pl> <pr7p0m$usj$1@node2.news.atman.pl>
<pr820a$85g$2@node2.news.atman.pl> <pr88ds$dm6$1@node2.news.atman.pl>
<pra02j$c1$2@node2.news.atman.pl> <pra4eb$3r1$1@node2.news.atman.pl>
<pracog$cj0$2@node2.news.atman.pl> <prao79$nfl$1@node2.news.atman.pl>
<prd7u6$dpn$1@node1.news.atman.pl> <prejqj$81q$1@node2.news.atman.pl>
<prf28i$lbt$1@node2.news.atman.pl>
<5bdb0fa5$0$15197$426a74cc@news.free.fr>
<prfo99$a1b$1@node2.news.atman.pl>
<5bdc0d75$0$3728$426a74cc@news.free.fr>
<prin7n$k6k$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Sat, 03 Nov 2018 06:53:19 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642917
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 3 listopada 2018 00:39:36 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
> Osobiście kierowałbym kierowców w wieku 70+ na coroczne testy
> psychofizyczne i okulistyczne - tak jak w przypadku kierowców
> zawodowych. Nie przejdzie testów = nie ma prawka.
Jakiś czas temu na CB lokalny Cavallino też był bardo oburzony że starsza osoba przed
nim autem kieruje. Powiedział że po 70tce powinni prawka jazdy z automatu odbierać
Zapytałem czy jak skończy 70 lat to swoje dobrowolnie zaniesie do wydziału
komunikacji.
Odpowiedział że on nie bo on potrafi jeździć nie tak jak te "dziadki"
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.18 08:50 kk
- 03.11.18 09:00 Mateusz Viste
- 03.11.18 09:10 Mateusz Viste
- 03.11.18 12:16 kk
- 03.11.18 12:31 kk
- 03.11.18 17:04 Marek S
- 03.11.18 17:42 Mateusz Viste
- 04.11.18 02:28 Marek S
- 04.11.18 09:43 Akarm
- 04.11.18 16:28 Marek S
- 04.11.18 16:32 Mateusz Viste
- 04.11.18 21:55 Marek S
- 06.11.18 15:09 Pszemol
- 18.11.18 22:42 j...@i...pl
- 19.11.18 03:32 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A