  • 21. Data: 2024-09-22 23:53:26
    Temat: Re: Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 13:53, r...@k...pl pisze:
    > Konfiarze na pewno ujmą się za mną, bo wolność słowa i te sprawy :D
    > Poza tym to nie mowa nienawiści, tylko diagnoza.

    "Konfiarze to debile, Wypierdalać!" to wolność słowa czy diagnoza diagnoza?

  • 22. Data: 2024-09-23 00:52:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Sep 2024 23:51:46 +0200, w <vcq3hi$1q8$3@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Polska ma w tym mistrza Tuska ;-)

    > Konkrety albo do norki ;-)

    Pisałem. Widać konfiarze cierpią też na sklerozę (najmniejszy ich problem).
    Berkowicz -- FB uznał, że tego matoła chcę czytać :D
    ( Uznał też, że jakąś babkę z UE również chcę czytać, nie skorzystałem, ale
    widziałem ją dziś w TV. Potwierdza regułę. Żelazną regułę. )

    > Ja mam konkret:
    >
    > "To sami siebie powinni wytykać. To są debile, których wiedza sięga 3-4
    > klasy
    > szkoły podstawowej (tak jak twoja). Dlatego nigdy nic nie udało im się
    > zrobić.
    > W zasadzie poziom poparcie dla Konfederastów określa stopień analfabetyzmu
    > wtórnego w PL."
    >
    > Kto to napisał?

    Ktoś mądry kto przeprowadził wieloletnie badania. Co się nie zgadza?

  • 23. Data: 2024-09-23 00:53:59

    Sun, 22 Sep 2024 23:53:26 +0200, w <vcq3kl$1q8$4@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > "Konfiarze to debile, Wypierdalać!" to wolność słowa czy diagnoza diagnoza?

    To diagnoza diagnoza diagnoza.