  • 11. Data: 2024-09-20 23:49:37
    Temat: Re: Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Sep 2024 22:58:52 +0200, w <vcknmc$dn$4@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > On tylko uskutecznia mowę nienawiści i chce wykluczać ludzi z powodu na
    > ich poglądy czy religię.

    To się chyba nazywa w waszym półświatku wolność słowa. Już nie pasuje?

    Bo prawdziwy Polak-patriota-konfederasta czuje się szykanowany wtedy, gdy nie
    pozwala mu się szykanować innych?

  • 12. Data: 2024-09-21 02:23:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 20.09.2024 14:28, _Master_ wrote:

    > Konfederacja od lat mówi jak będzie i wytyka BŁĘDY.
    >
    > WSZYTKO SIĘ SPRAWDZA tylko po czasie i wtedy mejstrimy mówią dokładnie
    > to co Konfederacja kilka lat temu.
    Łolaboga! Znaczy się po Dudzie nie będzie już prezydenta tylko od razu
    Jezus królem Polski? :-D

  • 13. Data: 2024-09-21 13:40:12
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 23:49, r...@k...pl pisze:
    > To się chyba nazywa w waszym półświatku wolność słowa. Już nie pasuje?

    "To sami siebie powinni wytykać. To są debile, których wiedza sięga 3-4
    klasy
    szkoły podstawowej (tak jak twoja). Dlatego nigdy nic nie udało im się
    zrobić.

    W zasadzie poziom poparcie dla Konfederastów określa stopień analfabetyzmu
    wtórnego w PL."

    To jest wolność słowa bardzie Twojsza? ;)

    Gdzieś tu jest krytyka poglądów czy wytykanie błędów i niekonsekwencji?
    To same bluzgi.

    Ale skoro tak wolno to nie zadenuncjujesz mnie jak tak samo napiszę o
    LPGT+ czy Żydach?

    Będziesz konsekwentny w poglądach?

  • 14. Data: 2024-09-21 13:46:32
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 23:47, r...@k...pl pisze:
    > Inni są inni? Nie spotkałem, nie zauważyłem.

    Za taką mowę nienawiści w demokracji walczącej wg nowej ustawy będą Cię
    KARAĆ

    Dokładnie za taką ;-)

    I ja właśnie krytykuję konkretne projekty, działania i wytyczne...

    W tym wątku skrytykowałem Niekonsekwencje w przepisach.

    Nawet nie kierunek czy zapatrywanie ustawodawcy.

    PRZEPISY SĄ SPRZECZNE

    Za to zostałem debilem i faszystą

    Ale uważaj. Twoje dzieci kiedyś to odkopią ;-)

  • 15. Data: 2024-09-21 13:49:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.09.2024 o 02:23, JDX pisze:
    > Łolaboga! Znaczy się po Dudzie nie będzie już prezydenta tylko od razu
    > Jezus królem Polski?

    Albo wniebowzięta zostanie VonDerFajzer Und Korupcjon.

    Ona też obiecuje zmianę pogody za ofiary.

    Religia jest religia. Uważasz swoją za LEPSZĄ?

  • 16. Data: 2024-09-21 18:05:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 21.09.2024 13:49, _Master_ wrote:
    [...]
    > Religia jest religia. Uważasz swoją za LEPSZĄ?
    A to od kiedy ateizm jest religią??? :-D

  • 17. Data: 2024-09-21 22:06:51
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.09.2024 o 18:05, JDX pisze:
    > A to od kiedy ateizm jest religią???

    jeśłi ateizm jest wojujący to przybiera znamiona religii. Tak jak
    tfuuudemokracja wojująca jest ideologią nie ludźmi ;-)

    To nie głosowałeś na ludzi popierających unijną religię klimatyczną?

  • 18. Data: 2024-09-22 13:52:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Sep 2024 13:40:12 +0200, w <vcmbau$cdr$1@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Gdzieś tu jest krytyka poglądów czy wytykanie błędów i niekonsekwencji?
    > To same bluzgi.

    Jakich poglądów? :D :D Populizm to nie pogląd -- to sposób na nawijanie
    makaronu małolatom i ułomnym intelektualnie.

    > Ale skoro tak wolno to nie zadenuncjujesz mnie jak tak samo napiszę o
    > LPGT+ czy Żydach?

    Od dawna to robicie -- wystarczy wejść do profil jakiegoś konfiarskiej szychy.

  • 19. Data: 2024-09-22 13:53:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 21 Sep 2024 13:46:32 +0200, w <vcmbmp$cdr$2@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Za taką mowę nienawiści w demokracji walczącej wg nowej ustawy będą Cię
    > KARAĆ
    >
    > Dokładnie za taką ;-)

    Konfiarze na pewno ujmą się za mną, bo wolność słowa i te sprawy :D
    Poza tym to nie mowa nienawiści, tylko diagnoza.
    A uprawianie zawodu lekarza bez uprawnień to wykroczenie :)

  • 20. Data: 2024-09-22 23:51:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.09.2024 o 13:52, r...@k...pl pisze:

    > Jakich poglądów? :D :D Populizm to nie pogląd -- to sposób na nawijanie
    > makaronu małolatom i ułomnym intelektualnie.

    Polska ma w tym mistrza Tuska ;-)

    > Od dawna to robicie -- wystarczy wejść do profil jakiegoś konfiarskiej szychy.

    Konkrety albo do norki ;-)

    Ja mam konkret:

[...]

    Kto to napisał?