  • 1. Data: 2024-09-14 18:26:52
    Temat: Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=uL5kY7lo_QQ

    Mnie to w sumie wali ale chciałbym aby za moje podatki to było zgodne z
    obowiązującym prawem.

    Chyba że Tusk uzna to za demokrację walczącą ;-)

  • 2. Data: 2024-09-20 13:29:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 Sep 2024 18:26:52 +0200, w <vc4dgc$1td$1@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=uL5kY7lo_QQ
    >
    > Mnie to w sumie wali ale chciałbym aby za moje podatki to było zgodne z
    > obowiązującym prawem.

    Konfedederaści to tacy pocieszni debile -- wystarczy im rzucić gówno, a pierwsi
    biegną z wywieszonym jęzorem.

  • 3. Data: 2024-09-20 14:28:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 13:29, r...@k...pl pisze:
    > Konfedederaści to tacy pocieszni debile -- wystarczy im rzucić gówno, a pierwsi
    > biegną z wywieszonym jęzorem.

    Konfederacja od lat mówi jak będzie i wytyka BŁĘDY.

    WSZYTKO SIĘ SPRAWDZA tylko po czasie i wtedy mejstrimy mówią dokładnie
    to co Konfederacja kilka lat temu.

    Tu jest mowa o sprzeczności w PRZEPISACH

    Twierdzisz ze jej nie ma?

    JAK JEBANE STRUE to potwierdzi to zmienisz zdanie czy zameldujesz ZACIĘCIE?

  • 4. Data: 2024-09-20 15:01:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Sep 2024 14:28:17 +0200, w <vcjpp1$ava$4@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > Konfederacja od lat mówi jak będzie i wytyka BŁĘDY.

    To sami siebie powinni wytykać. To są debile, których wiedza sięga 3-4 klasy
    szkoły podstawowej (tak jak twoja). Dlatego nigdy nic nie udało im się zrobić.

    W zasadzie poziom poparcie dla Konfederastów określa stopień analfabetyzmu
    wtórnego w PL.

  • 5. Data: 2024-09-20 16:53:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 15:01, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > W zasadzie poziom poparcie dla Konfederastów określa stopień analfabetyzmu

    I pokażesz tego posta swoim dzieciom?

    Serio?

  • 6. Data: 2024-09-20 19:17:23
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Sep 2024 16:53:54 +0200, w <vck2a3$irv$1@news.chmurka.net>, _Master_
    <...@...pl> napisał(-a):

    > I pokażesz tego posta swoim dzieciom?

    Po co? Już są po 4. klasie i też się śmieją z tych cymbałów :)

  • 7. Data: 2024-09-20 21:54:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.09.2024 o 19:17, r...@k...pl pisze:

    > Po co? Już są po 4. klasie i też się śmieją z tych cymbałów :)

    Skończ już pierdolić o konfederatach. Jak Ci Master nie pasuje to do
    niego pij a nie, że bogu ducha winni ludzie są obsrywani.

  • 8. Data: 2024-09-20 22:55:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 19:17, r...@k...pl pisze:
    > Po co? Już są po 4. klasie i też się śmieją z tych cymbałów

    Dzieciaku ;-)

  • 9. Data: 2024-09-20 22:58:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.09.2024 o 21:54, io pisze:
    > Skończ już pierdolić o konfederatach. Jak Ci Master nie pasuje to do
    > niego pij a nie, że bogu ducha winni ludzie są obsrywani.

    Nie przypierdalaj się ;-)

    On tylko uskutecznia mowę nienawiści i chce wykluczać ludzi z powodu na
    ich poglądy czy religię.

    Z tych pozycji TAK WOLNO ;-)

  • 10. Data: 2024-09-20 23:47:47

    Fri, 20 Sep 2024 21:54:37 +0200, w <vckjtj$44n$1@news.chmurka.net>, io
    <i...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Skończ już pierdolić o konfederatach. Jak Ci Master nie pasuje to do
    > niego pij a nie, że bogu ducha winni ludzie są obsrywani.

    Inni są inni? Nie spotkałem, nie zauważyłem. A FB czasami uznaje, że bardzo
    mnie interesuje los tych przegrywów i raczy mnie wpisami z ich stron.
    Taki Master prezentuje się przy nich czasami inteligentnie.