  • 1. Data: 2010-11-24 00:17:49
    Temat: Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
    Od: Staszek Sosenko <s...@m...net.pl>

    Heja.

    Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)

    Dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczął odcinać paliwo przy 2500
    obrotów/min. Dzieje się tak zarówno na gazie (BRC IV gen.), jak i na
    benzynie, przy czym na tej ostatniej dodatkowo lekko prycha i jeśli
    się nie przypilnuje to gaśnie na jałowym. O co kaman? Jakiś tryb
    awaryjny?

    Z góry dzięki za sugestie :)

    Pozdrawiam,
    Staszek Sosenko
    Nissan 100NX 2.0 GTi '95

  • 2. Data: 2010-11-24 00:21:17
    Temat: Re: Odcinka przy 2,5 krpm - WTF?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-24 00:17, Staszek Sosenko pisze:
    > Heja.
    >
    > Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)
    > Z góry dzięki za sugestie :)

    Do sprawdzenia Przewody WN + kopułka i rozdzielacz zapłonu (tam OIDP
    byly mechaniczne).

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 3. Data: 2010-11-24 01:29:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > benzynie, przy czym na tej ostatniej dodatkowo lekko prycha i jeśli
    > się nie przypilnuje to gaśnie na jałowym. O co kaman? Jakiś tryb

    Sprawdź czy się rozrząd nie przestawił.

    U mnie efekt był prawie identyczny z odcinką - co prawda u mnie wypadło
    przy 4500, ale może ząbek dalej byłoby i przy 2500.

    Do 3500 szedł jak szatan (nawet lepiej niż z poprawnie ustawionym),
    potem nagła zamuła i przy 4500 ani kroku dalej.

  • 5. Data: 2010-11-24 09:07:44
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Tryb awaryjny, przestawiony rozrząd. Ja tak miałem kiedyś, po tym jak ASO przy
    przeglądzie dotykało napinacza łańcucha. Poluzował się, stąd takie miałem efekty.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 6. Data: 2010-11-24 09:14:34
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Pacjent: Nissan 100NX 2.0 (SR20DE) + LPG IV gen. (BRC)
    > Dzisiaj ni z gruchy ni z pietruchy zaczął odcinać paliwo przy 2500
    > obrotów/min.

    w niektórych autach odcina jeżeli wyluzuje się czujnik na wałku rozrządu
    (lub przestawi rozrząd) i prędkość czyta tylko z czujnika wału lub dane o
    prędkości nie zgadzają się o więcej niż założony błąd - czujnik wału
    traktowany jest jako podstawowy a wałka jako dodatkowy,

    brat

  • 7. Data: 2010-11-24 10:12:32
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    onet wrote:
    > A ja obstawiam cos z dolotem: przeplywka padnieta albo lewe powietrze
    > :)

    BINGO! Wypięła się wtyczka przepływomierza. Wszystko już bangla jak trzeba
    :)

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
    Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

  • 8. Data: 2010-11-24 19:28:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Nov 2010 15:17:49 -0800 (PST), Staszek Sosenko napisał(a):

> [...]
    > benzynie, przy czym na tej ostatniej dodatkowo lekko prycha i jeśli
    > się nie przypilnuje to gaśnie na jałowym. O co kaman? Jakiś tryb

    Tak, awaryjnie brakuje iskry. Pewnie cewka...

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2010-11-24 22:02:25
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-11-24 10:12, Staszek Sosenko pisze:

    > BINGO! Wypięła się wtyczka przepływomierza. Wszystko już bangla jak
    > trzeba :)

    Cieszę się, że mogłem pomóc :D:D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2010-11-24 22:50:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-24 01:29, Tomasz Pyra pisze:

    > Do 3500 szedł jak szatan (nawet lepiej niż z poprawnie ustawionym),
    > potem nagła zamuła i przy 4500 ani kroku dalej.

    Oj, pamiętam... W trakcie wyprzedzania, kiedy z przeciwka już widać
    "oponenta", a tu nagle "prrrrt, prrrrt, ..." ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm