    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofnąć?
    Date: Mon, 26 Oct 2009 09:50:34 -0000

    "MC" <m...@g...pl> wrote in message news:hc1lje$8nr$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości

    > Zadzwoń do nich albo sobie sam poszukaj. Wybacz, ale nie prowadzę
    > ontrackowi księgi przypadków.

    Pieknie unikasz odpowiedzi, bo strona Ontracka na ten temat milczy - nie
    podaja nawet takiej mozliwosci na liscie swoich uslug.

    Co ciekawsze, odkad Gutmann w 1996 roku opublikowal TEORETYCZNE podstawy
    odzyskania nadpisanych danych, nikomu jeszcze nie udalo sie tego
    potwierdzic. Przez 13 lat od tego czas nikt nie pochwalil sie, ze odzyskal
    NADPISANE dane. Wiec jak to?

    Pozdrawiam
    Kamil