  • 141. Data: 2010-08-17 08:53:32
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 08:43:43 +0200, Jurand wrote:
    >Przepraszam - niemożliwe do spełnienia jest wydanie klientowi nowego
    >samochodu? Oczywiście, że możliwe. Tylko, że wtedy salon do interesu trochę
    >by dołożył. Najlepszym wyjściem dla dealera jest rżnięcie głupa - nic nie
    >wiemy, to nie my malowaliśmy, jak to Pan nam udowodni? A może tego samego
    >dnia przywalił Pan w jakiś klomb i oddał auto gdzieś do polakierowania?

    Kto tu pisal o akcji "balwanek" ? :-)

    >Gówno, a nie z twarzą. Firma, która w bezczelny sposób sadza klienta na
    >aucie po naprawie, nie informując o tym, powinna stracić autoryzację po
    >drugim takim numerze. Co Ty myślisz, że ASO nie odbiera od ubezpieczyciela
    >kasy za to, że samochody zostały uszkodzone w transporcie? Myślisz, że oni
    >de facto nei zarabiają na takich naprawach??

    Odbiera, tylko jak znam zycie to ubezpieczyciel za wgniecenie blotnika
    placi jak za wgniecenie blotnika - jeden element do wymiany i
    malowania, 1000-1500zl. Na blotniku ASO zarobi ze 200zl, na lakierniku
    100 i wszyscy sa zadowoleni.

    J.

  • 142. Data: 2010-08-17 09:05:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > placi jak za wgniecenie blotnika - jeden element do wymiany i
    > malowania, 1000-1500zl. Na blotniku ASO zarobi ze 200zl, na lakierniku

    Mylisz się. Przy wgnieceniu błotnika ubezpieczyciel płaci za jego wymianę.
    Przy stawkach za roboczogodzinę jak dla ASO, czyli z kosmosu - nie ma tutaj
    opcji innej, bo auto jest fabrycznie nowe i nie ma mowy o klepaniu
    błotnika - żaden ubezpieczyciel nie wybroniłby się w sądzie.

    Jurand.

  • 143. Data: 2010-08-17 09:07:55
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-14 14:29, kml pisze:

    > Jak byś miał dzowna takim samochodem to by Cię zaczęło obchodzić od razu.

    Chyba przesadzasz. Jeśli już auta nowe są lakierowane to z reguły po
    obtarciach czy stłuczkach parkingowych. Jak twoim zdaniem taka stłuczka
    wpływa na konstrukcje samochodu?

  • 144. Data: 2010-08-17 09:10:41
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba przesadzasz. Jeśli już auta nowe są lakierowane to z reguły po
    > obtarciach czy stłuczkach parkingowych. Jak twoim zdaniem taka stłuczka
    > wpływa na konstrukcje samochodu?

    A skąd wiesz jaka była szkoda? Może było otarcie a może był zawinięty na
    latarni w porcie w Gdańsku/Gdyni etc.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 145. Data: 2010-08-17 09:11:16
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-14 13:04, lukasz pisze:
    > Witam Was
    > mam pytanie czy jak odbieraliście swoje nowe samochody to biegaliście
    > z miernikiem grubości lakieru (jak na to reagowali w salonie), czy
    > nie.
    > Jakie podstawowe sprawy sprawdzaliście w swoich ukochanych autach.

    Jak mi w Vito2 polakierowali klapę z AC to miernik nie wykrył żadnej
    różnicy. Lakier był położony nawet równiej niż fabrycznie na masce.

  • 146. Data: 2010-08-17 09:25:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2010 09:05:49 +0200, Jurand wrote:

> [...]
    >opcji innej, bo auto jest fabrycznie nowe i nie ma mowy o klepaniu
    >błotnika - żaden ubezpieczyciel nie wybroniłby się w sądzie.

    I nie myslalem o klepaniu, ale sie chyba nie myle ze blotnik kosztuje
    500-1000zl i lakierowanie z 500 - cena dla klienta/ubezpieczyciela, bo
    ASO pewnie kupuje taniej.

    Mniej czy wiecej - po ubezpieczeniu salon ma nowke sztuke ze swiezo
    lakierowanym blotnikiem. I musi to klientowi sprzedac za pelna cene
    lub z drobniutkim upustem.

    Oczywiscie zawsze ktos na to bedzie patrzyl i myslal "wystarczyloby
    tylko troche szpachli i tez by tak samo wygladalo" ..

    J.

  • 147. Data: 2010-08-17 10:01:12
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-17 09:10, kml pisze:

    > A skąd wiesz jaka była szkoda? Może było otarcie a może był zawinięty na
    > latarni w porcie w Gdańsku/Gdyni etc.

    Bez przesady.

  • 148. Data: 2010-08-17 12:49:21
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Bez przesady.

    Pewnie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 149. Data: 2010-08-17 18:12:24
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd wiesz jaka była szkoda? Może było otarcie a może był zawinięty na
    > latarni w porcie w Gdańsku/Gdyni etc.

    Szkód wszelkiej maści może i mało nie jest, ale z ich skalą to pojechałeś po
    bandzie :)

    Pozdr

  • 150. Data: 2010-08-17 20:43:20
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości
    >
    > Szkód wszelkiej maści może i mało nie jest, ale z ich skalą to pojechałeś
    > po bandzie :)

    Skala była po to żeby uruchomić zardzewiałą wyobraźnie. To co przytoczyłem
    to pierwszy przykład z brzegu, ale wiem że akcje takie jak wymiana dachu
    wcale nie należą do rzadkości. Można wierzyć, można nie wierzyć -
    rozmawiałem o tym z osobą, która widziała to na własne oczy.

    --
    pozdrawiam
    kml