  • 121. Data: 2010-08-15 23:12:23
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jurand

    > Gdzie to wyczytałeś w mojej wypowiedzi?

    Nigdzie. To są moje osobiste doświadczenia z samochodami NOWYMI, odebranymi
    od dealerów przez osoby, które nie zadały sobie trudu sprawdzenia powłoki
    lakierniczej. Dla żadnej z tych osób nie była to normalna sprawa, tak jak i
    dla Ciebie nie jest. Żadna z tych osób nie otrzymała ani złotówki
    rekompensaty od dealera ani chociażby głupiego przepraszam nie usłyszeli -
    wszystkich równo spławiono na drzewo.

    Jurand.

  • 122. Data: 2010-08-15 23:13:45
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja tylko grzecznie zapytałem czy jak byście kupowali auto to czy
    > biegalibyście
    > z miernikiem lakieru

    Ja tak.

    Jurand.

  • 123. Data: 2010-08-16 01:42:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 15 Aug 2010 23:09:02 +0200, osobnik zwany Jurand
    wystukał:

    > Każdy zdrowy psychicznie powinien akurat taki test lakieru sobie
    > wykonać.

    gdyż albowiem? to akurat jest najmniejszy problem przy kupnie uzywanego
    samochodu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 124. Data: 2010-08-16 01:47:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

> [...]
    > otrzymała ani złotówki rekompensaty od dealera ani chociażby głupiego
    > przepraszam nie usłyszeli - wszystkich równo spławiono na drzewo.

    Ja też znam kilka takich przypadków i moim zdaniem wszystkie te osoby źle
    podeszły do tematu. Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    kompromisu, żądali wymiany auta na nowe i bóg wie czego jeszcze z powodu
    polakierowania jakiegoś tam elementu. Negocjując z ASO skarżyli się
    jednocześnie prasie itp. W ten sposób nie da się dojść do żadnego
    porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.

    Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    --
    ignorance is bliss

  • 125. Data: 2010-08-16 01:52:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

    > Nie, ma je większość dealerów na stanie w swoich salonach.

    Hehe, w to, że auto nowe jest nowe nie wierzysz, a w to, ze dealerowy
    miernik działa poprawnie już tak? ;)

    > No to co chcesz sprawdzic na ścieżce diagnostycznej, Sherlocku?

    Wszystko. Co się da. W końcu wszędzie może czaić się jakiś podstęp.

    > Każdy zdrowy psychicznie powinien akurat taki test lakieru sobie
    > wykonać.

    Skoro prawie nikt tego nie robi to może jednak niezupełnie?

    --
    ignorance is bliss

  • 126. Data: 2010-08-16 08:02:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Katanka wrote:

    > Wiesz o czym piszesz? Wyobrażasz sobie, aby w tych czasach, kiedy
    > informacje przepływają tak szybko, jakiś salon pozwolił sobie na taki
    > numer? Ja nie bardzo ...

    W tej chwili to już chyba każdy salon i każde ASO ma coś za uszami,
    więc im zwisa i powiewa ;-)

    Wszyscy kombinują.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 127. Data: 2010-08-16 08:04:36
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Skoro prawie nikt tego nie robi to może jednak niezupełnie?

    Pewnie, jedżmy gówno - miliony much nie mogą sie mylić.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 128. Data: 2010-08-16 08:08:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    to wrote:

    > begin Pszemol

    > Ty też rozmawiasz sam ze sobą? Skoro sprawa jest oczywista i
    > wystarczy dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed
    > sprzedażą to po wygranej sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy
    > kto tam będzie winny).

    A dealer zamówi swoja ekspertyzę, z której będzie wynikało że
    lakierowany był tydzień po odbiorze.

    W tej sytuacji sąd powoła swojego biegłego, dajmy na to uczciwego
    który powie:
    "A za ch...iny ludowe nie da się stwierdzić czy przed odbiorem czy po
    odbiorze".

    Lakier to nie nietrwały izotop o znanym składzie początkowym i
    precyzyjnie określonym czasie rozpadu.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 129. Data: 2010-08-16 08:17:12
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.
    >
    > Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    Znam przypadek nowego T5 z salonu, który chwilę po gwarancji zaczął się
    dezintegrować począwszy od tego, że skrzynie rozpiżdzyło. Właściciel chciał
    być ugodowy, poszedł do salonu i zapytał się dlaczego przy 150kkm skrzynia
    jest martwa a efekt był taki, ze gówno załatwił. Został olany i spuszczony
    na drzewo. Gdyby pojawił sie z TVN turbo albo gazetą motoryzacyjną to byłaby
    zupełnie inna rozmowa bo sprawa była do wygrania.

    Poza tym niby dlaczego mam nie rządać nowego auta jezeli stare mialo dach
    lakierowany bo chgw co z nim sie stało?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 130. Data: 2010-08-16 08:40:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 15 Aug 2010 23:47:17 GMT, to wrote:
> [...]
    >podeszły do tematu. Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    >kompromisu, żądali wymiany auta na nowe i bóg wie czego jeszcze z powodu

    Zaplacili za nowe, to chca miec k* nowe.

> [...]
    >porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    >do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.

    Do prasy pobiegli zapewne dlatego ze negocjacje wcale sie nie udaly.
    Bo i w koncu na tym to polega - salon traci prestiz i musi sam ocenic
    czy mu sie oplaca klientow zwodzic.

    >Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    No i sam potwierdzasz ze trzeba odbierac z miernikiem.
    Bo potem chcesz nowe lub 10 tys zl upustu, a ASO uwaza ze wystarczy
    komplet dywanikow, i jak sie chcecie dogadac ?

    J.