  • Data: 2017-12-12 23:18:31
    Temat: Re: Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.12.2017 o 21:48, Poldek pisze:

    > Np. bo duży może mniej na parkingu, więcej zatruwa nasz piękny świat i
    > nie dowozi ani odrobinę bardziej do pkt. B.

    > Jak ktoś waży powyżej 120 kg to może faktycznie jest różnica.

    > Gorzej z parkingami.

    no i widać od razu - Ty potrzebujesz auta do parkowania, Tomek do jazdy :)
    Skoro tak ci przeszkadza to parkowanie, to pewnie mieszkasz/codziennie
    przebywasz w centrum miasta. Uwierz mi - nie każdy tak ma.
    Niestety, wygodne w trasie musi być duże; jak to jedyny samochód w
    domu... to musi pomieścić tyle ile potrzebuję zabrać na wakacje 2 razy w
    roku - nie sposób się z Tomkiem nie zgodzić.
    Trochę czasu mieszkałem ok. 1,5km od Wrocławskiego rynku i zaparkować
    duże kombi czy busa nie było problemu, w zasadzie problem jest tylko w
    ścisłym centrum miast i jak ktoś musi pod samym wejściem do marketu się
    zatrzymać

    Łukasz