  • Data: 2017-12-13 07:23:09
    Temat: Re: Od 1 stycznia 2017 szersze miejsca parkingowe :)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2017 o 00:53 Poldek <p...@i...eu> pisze:

    > Nie byłem w Madrycie, ani w Rzymie, tylko w Paryżu, Berlinie i Londynie.
    > Procentowo Warszawa przoduje wśród tych stolic ilością wypasionych fur
    > na pokaz.

    art z ubiegłego roku, w tym roku trend się jeszcze nasila.
    https://www.pb.pl/europa-lubi-duze-suv-y-850239

    I myślisz, ze te wszystkie fury po 0,5mln PLN kupują Warszawiacy? - śmiem
    wątpić.
    Warszawa wypada porównywalnie ("na oko") do innych stolic w EU. Ale Polska
    jako całość wypada blado w stosunku do np. Niemiec. Na niemieckiej
    autostradzie jedzie zatrzęsienie dużych (na pokaz :-) ) BMW, audi, VV.
    U nas jest namiastka tego co tam.
    Każda marka ma w ofercie coraz większą liczbę suwów i crossroverów.
    Myślisz, ze robią to pod rynek polski?
    Era małych aut skończyła się już lata temu. Każdy kolejny model ewuluje w
    kierunku suwa/crossrovera.

    TG