  • Data: 2010-01-12 14:19:13
    Temat: Re: Octavia 1.8 TSI
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie wiem o czym powyższe świadczy, mój samochod 1.8 benzyna, 110KM,
    > spala po tym samym Krakowie max 9l/100 trasa Bieżanów<>Błonia (czyli
    > codziennie korek Forum do Jubilata <> Forum do Matecznego). Nigdy nie
    > spalił więcej a w lecie zdarza się mniej.

    już śpieszę wyjaśnić, otóż o tym, że jeździsz na innych trasach i w innych
    godzinach,
    pytanie było o spalanie w mieście, kolega podał link gdzie pokazane jest
    spalanie średnie więc wyjaśniłem, że miejskie może być zupełnie inne,
    a z ciekawości przejedź w godzinach szczytu przez Prądnicką, Długą, Filipa,
    Basztową, Westerplatte, Kopernika na Śniadeckich potem jeszcze na Mogilską i
    z powrotem, to myślę że się zdziwisz ile może palić Twoje auto,
    brat