  • Data: 2010-01-12 19:02:55
    Temat: Re: Octavia 1.8 TSI
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert_J pisze:

    > Może trzeba trochę zmienić technikę? Wiesz, tu np. był jeden taki (kilka
    > miesięcy temu, w jakimś wątku o spalaniu) któremu Octavia 1,9 TDI paliła
    > bodajże ok. 11/100. Być może teoretycznie jest to możliwe, ale chyba
    > jadąc cały czas na pierwszym biegu do granicy odcięcia ;-)))

    Powiedzialbym ze jest to mozliwe praktycznie, choc fakt, trzeba by
    jezdzic do odciecia na kazdym biegu.

    2.0 HDI w C5 kombi wg komputera - ostatnie 900 km po miescie - 9,2 l na
    100 km.

    Lekkiej nogi to ja nie mam ale wbrew pozorom znam tez inne stany pedalu
    gazu niz 0 i max. Fabryczne klocki hamulcowe po 45 kkm jeszcze zyja.

    KJ