  • 41. Data: 2014-03-22 18:21:26
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:h...@4...net

    > Ba, nie wystarczy chciec, trzeba miec dodatkowe 300-500 tysiecy :-)

    Wynajem mieszkania kosztuje konkretnie mniej.
    Oczywiście, łatwiej jest przerzucić SWOJE koszty na innych i nie uwzględniać
    ich w rozrachunku, co prowadzi do głupiego pieprzenia o tanich auta za
    kilkaset zł.

    > Z tego co im placa na nowe mercedesy raczej nie starczy :-)

    Nie ma obowiązku jeździć mercedesem, kilkuletnie Seicento czy inny Matiz
    wystarczająco sprawnie przewiezie czyjeś 4 litery.
    Tyle że to wcale nie chodzi o wożenie w wielu przypadkach.

  • 42. Data: 2014-03-22 18:22:32
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    > Wydaje ci się, że w starych takich zapisów nie było?

    nie wiem bo ja nie o tym pisałem, ale jak by w świetle prawa producent
    robił mnie od tyłu bez wazeliny to bym się nieźle wkurwił (a zostawia
    sobie taką furtkę)
    w używanym ok, można się doszukiwać problemów, ale taki zapis oznacza
    tylko tyle, że czy auto nowe czy 20-letnie, to może brać olej - więc
    argument o spalonym oleju obalam :)

    Łukasz

  • 43. Data: 2014-03-22 18:22:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > jeżdżą też nowymi gratami, bo na SUVa wystarczyło, ale później się okazało
    > że opony kosztują dwie pensje...

    Bez przesady, do mojego SUVA kosztują raptem 1,5 raza więcej niż do
    kompakta, a jak dobrze poszukasz to różnica jest jeszcze mniejsza.

    > ja mam dwa 15-letnie auta, 20-letni motocykl, najnowsze auto ma 9 lat - i
    > wszystkie są utrzymane w równie dobrym stanie jak te nowe jeżdżące po
    > naszych drogach.

    Dlatego napisałem - Z REGUŁY.
    Jesteś chlubnym wyjątkiem.

  • 44. Data: 2014-03-22 18:23:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > lepszy nowy z zapisem producenta "zużycie oleju 1l/1000km" :)

    Ten stary miał inny zapis?
    Opel kumpla z 1996 roku bodajże miał podobny zapis, co gorsza właśnie tyle
    palił.
    Myślisz, że przez następne 16 lat mu się poprawiło? ;-)

  • 45. Data: 2014-03-22 20:17:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > kilkuletnie Seicento czy inny Matiz wystarczająco sprawnie przewiezie
    > czyjeś 4 litery.

    W razie wypadku z wlasciciela zostana... 4 litery.

    > Tyle że to wcale nie chodzi o wożenie w wielu przypadkach.

    A o co?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 46. Data: 2014-03-22 20:20:30
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Chyba nie zrozumiałeś - implikacja była taka, żeby pracować tam gdzie
    > się mieszka, albo mieszkać tam gdzie się pracuje.
    > Każdy inny przypadek jest bez sensu.

    A Ty do pracy to chodzisz w kapciach. Niektorzy nie maja firmy w swoim
    pokoju.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 47. Data: 2014-03-22 20:30:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Saturday, March 22, 2014, 8:20:30 PM, you wrote:

    > A Ty do pracy to chodzisz w kapciach.

    Ja chodzę :P

    > Niektorzy nie maja firmy w swoim pokoju.

    Nieeee... Firma 250 km ode mnie :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 48. Data: 2014-03-22 20:35:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:7...@p...pl.inv
    alid...

    > Ja chodzę :P

    Ja akurat w tej chwili nie, mam do pracy ok 10 km, ale przez 4 lata
    faktycznie chodziłem w kapciach, musiałem zejść jedno piętro. ;-)

    > Nieeee... Firma 250 km ode mnie :)

    Ja w ten sposób do swojej mam ponad 300. ;-)

  • 49. Data: 2014-03-22 21:48:25
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.03.2014 14:02, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie jest, spalony olej w nieremontowanym silniku nie wpływa dobrze ani
    > na ekologię, ani na zdrowie, ani na powonienie kogoś kto ma
    > nieprzyjemność jechać za takim delikwentem.

    NAwet jak nie robił ( amoże robił) to i tak to jest pikuś w porównaniu z
    kosztami produkcji nowego.

  • 50. Data: 2014-03-22 22:09:20
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 22 marca 2014 21:48:25 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > NAwet jak nie robił ( amoże robił) to i tak to jest pikuś w
    > porównaniu z kosztami produkcji nowego.

    a nawet z samym kosztem transportu nowego ;)

    http://next.gazeta.pl/next/1,114656,9621707,Samochod
    y_ekologiczne__Ktore_to_.html

    WS