eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOchrona antykorozyjna podwozia.Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <d...@g...com>
    <jt6avb$21$1@inews.gazeta.pl>
    <4ff6f8a2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ff71fce$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ff80437$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ff82f54$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ff84b80$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4ff84b80$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Ochrona antykorozyjna podwozia.
    Date: Sat, 7 Jul 2012 20:11:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120707-1, 2012-07-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 49
    Message-ID: <4ff87beb$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.174.110
    X-Trace: 1341684715 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.11.174.110:53834
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2458287
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4ff84b80$0$26701$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 2012-07-07 14:45, Cavallino pisze:
    >> Nie mam takowego, ale przez ostatnie 5 lat w złom żony (5 la tremu był
    >> nowy) wpakowałem mniej więcej tyle, ile dziennie wpakowywałem w swój
    >> (ten z kolei ma 24 lata).
    >
    > to tym nowym na przeglądy zdzierające kasę nie trzeba było jeździć?

    200-300 zł rocznie to kwota akceptowalna, przegląd starego kosztuje niewiele
    mniej, zwłaszcza że badanie techniczne mu dochodzi co rok.


    >
    >
    >
    >>> Ja mam złoma z 2007 roku w którego niewiele wkładam bo prawie nic się
    >>> nie psuje,
    >>
    >> No właśnie.
    >
    > prawie nic nie znaczy nic, trzeba robić to co zwykle - m.in. zawieszenie,
    > hamulce+ dodatkowo przepustnicę powietrza- bo zrobili plastikową żeby się
    > zepsuła i zestaw czujników w jednej obudowie (chyba żeby było drożej
    > wymienić)

    No widzisz - a ja przez 5 lat wymieniłem łącznik stabilizatora (25 zł część
    i 20 zł wymiana).
    Reszta to elementy eksploatacyjne, czyli klocki, opony, filtry, oleje....


    >
    >>
    >>
    >>> ale koszty utrzymania to w większości olej, rozrząd, filtry, opony itp
    >>> - w stare złomy wkładam podobne pieniądze- w zależności od modelu
    >>> więcej lub mniej
    >>
    >> Znaczy też nie wymagające wkładu?
    >
    > znaczy procentowo to bardzo niewielka różnica

    Ja w swoją Lancię włożyłem przez ostatni rok lekko licząc 10 tys zł,
    faktycznie to niewiele więcej procentowo niż 50 zł przez 5 lat w Kię.
    Lancia obecnie jest warta więcej, więc coś z tymi procentami nie bardzo Ci
    gra....


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: