  • Data: 2009-04-29 07:19:01
    Temat: Re: Ochraniacze na kolana - jakie?
    Od: Paweł Burdzy <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukasz ochraniaczy do założenia na spodnie czy pod spód?
    Jak jeżdżę po mieście i nie chce mi się texowych spodni zakładać to
    jeżdżę w jeansach + ochraniacze kupione w sklepie sportowym jako
    deskorolkowe/rolkowe. Działa to całkiem fajnie, bo są lekkie, nie
    uwierają i chronią przed wiatrem. Jak zareagują przy spotkaniu z
    asfaltem z większą niż przewidziana dla nich prędkością nie wiem i
    sprawdzać nie zamierzam :P

    Tu masz cały dział na allegro z takimi duperelami, coś sobie znajdziesz:
    http://allegro.pl/13760_ochraniacze.html