  • Data: 2009-04-29 07:17:32
    Temat: Re: Ochraniacze na kolana - jakie?
    Od: "zonda" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam spodnie goreteksowe, ale nie motocyklowe.
    > Nie mają ochraniaczy na kolanach. Szkoda mi kupować "prawdziwe motocyklowe"

    Nie rozumiem dlaczego "szkoda ci kupowac" ochraniaczy motocyklowych ??
    Oczywiscie mozesz jezdzic bez, ale przy ew. szlifie i zahaczeniu rzepka kolana o
    wystajacy kraweznik zmienisz zdanie.
    Oczywiscie ze siatkarskie sa lepsze niz zadne, ale zdaj sobie sprawe z tego jaki
    sily dzialaja na siatkarza podczas upadku, a jakie na lecacego po asfalcie
    motocykliste.
    Ja bym na twoim miejscu nie czynil tak pozornych oszczednosci. Bezpieczenstwo na
    pierwszymi miejscu, ale oczywiscie wybor nalezy do ciebie

    Z.

    PS
    Moja rada: szukaj ochraniaczy stricte motocyklowych do tego z atestem i logo
    "CE"