  • 1. Data: 2009-06-16 06:54:31
    Temat: Ocenianie zdjęć, jawa czy sen?
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Microcośtam przechodzi sam siebie ;)

    http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11640&Micr
    osoft+patentuje+ocenianie+zdjec

    JD

  • 2. Data: 2009-06-16 15:17:23
    Temat: Re: Ocenianie zdjęć, jawa czy sen?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    JD napisał(a) :
    > Microcośtam przechodzi sam siebie ;)
    >
    > http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=11640&Micr
    osoft+patentuje+ocenianie+zdjec

    Zgadzam się z Tobą w 100%.
    Jednocześnie pragnę zauważyć, że prawo jueseja pewnie nie
    zabrania patentować wszystkiego. Możesz jako pierwszy opatentować
    uścisk dłoni, i masz czysty zysk do końca życia. Prawodawstwo
    zajmuje się prawem, nie moralnością. To, że niemoralne jest
    okradanie tych, co wymyślili daną czynność, nie mieści się
    kanonie praw. Amerykańskich. Które nie obejmują ochroną
    pomysłodawców, szczególnie tych pochodzących z tego kraju
    schodzącej (czy jakoś tak) demokracji.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 3. Data: 2009-06-16 16:36:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." h18d2l$kal$...@i...gazeta.pl

    > Jednocześnie pragnę zauważyć, że prawo jueseja pewnie nie zabrania patentować
    wszystkiego. Możesz jako pierwszy opatentować uścisk
    > dłoni, i masz czysty zysk do końca życia.

    Opatentuj więc w USH koło. :) I pobieraj od
    każdego koła jednego centa -- będziesz bogaty.

    IMO nie można opatentować tego, co jest już znane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-06-16 17:52:09
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> [...]
    >
    > Opatentuj więc w USH koło. :) I pobieraj od
    > każdego koła jednego centa -- będziesz bogaty.
    >
    > IMO nie można opatentować tego, co jest już znane.
    :)

    Facetowi w Australii udało się opatentować koło.

    m.
    --
    The most difficult thing in the world is to know how to do a thing
    and to watch someone else doing it wrong, without commenting.

  • 5. Data: 2009-06-16 18:36:16
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > :)
    >
    > Facetowi w Australii udało się opatentować koło.
    >
    > m.
    > --

    widocznie nie znali tam kola.

    gdyby opatentowal w australii bumerang , wowczas bym sie zdziwil.

    XXX

  • 6. Data: 2009-06-17 05:39:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    XX YY napisał(a) :

    > widocznie nie znali tam kola.
    >
    > gdyby opatentowal w australii bumerang , wowczas bym sie zdziwil.

    A dlaczego byś się zdziwił? Przecież w Australii wynaleziono
    bumerang. To niby gdzie mieliby opatentować? :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 7. Data: 2009-06-17 05:48:50
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > A dlaczego byś się zdziwił? Przecież w Australii wynaleziono
    > bumerang. To niby gdzie mieliby opatentować? :-D

    w swietle wypowiedzi, ze " nie mozna patentowac tego co jest znane ".

    Pewien rosjanin opatentowal niedawno emoticonki.

  • 8. Data: 2009-06-17 06:24:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    XX YY napisał(a) :

    > w swietle wypowiedzi, ze " nie mozna patentowac tego co jest znane ".

    Światło wypowiedzi wskazywało jasno na IMO czyli WMO (W Mojej Opinii)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 9. Data: 2009-06-17 06:35:30
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 17 Jun., 08:24, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Witam

    > Światło wypowiedzi wskazywało jasno na IMO czyli WMO (W Mojej Opinii)
    >
    > --

    na tym wlasnie polega logiczny prowadzacy do zabawnej konkluzji ciag
    wypowiedzi

    ktos twierdzi , ze nie mozna opatentowac jego zdnaniem rzeczy
    znanych
    ktos inny twierdzi , ze opatentowano kolo
    wyciagam wniosek , ze wobec tego kolo tam nie bylo znane.
    a to co tam wynaleziono ( bumerang ) nie moglby zostac opatentowany
    gdyz jest tam znany.

    czy nie zabawne ?

  • 10. Data: 2009-06-17 10:28:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" f...@y...goog
    legroups.com

    : czy nie zabawne ?

    Możecie długo deliberować, ale prawo jest prawem i nie można patentować
    tego, co jest znane, na dodatek powszechnie. :) W pewnym sensie można
    patentować rzeczy znane -- można zgłosić do opatentowania coś, co nie
    jest znane i zanim patent zostanie nadany, można to coś pokazać światu,
    więc zanim zakończą się czynności związane z patentowaniem, to coś może
    już być znane i używane.

    Ale nie można rozpocząć skutecznie patentowania tego, co jest powszechnie znane.

    Co więcej -- patenty nie trwają wiecznie i po kilku latach (10 lat temu w Polsce
    było 5 lat lub w szczególnych okolicznościach 10 lat) patent przestaje chronić. :)

    Ale nie bronię nikomu deliberacji okołopatentowych czy zgłaszania koła do
    opatentowania... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'