    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Date: Mon, 17 Jan 2011 22:44:06 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:09:49 +0100, z napisał(a):

    > Napisałem że obecnie 2000 zł :-) a duzy monitor TN kosztuje już mniej
    > niż 1000 zł
    (ciach...)
    > PS. Ten sam klient potrafił kwestionować wydruk bo sobie "siakieś"
    > świetlówki nowe w biurze pozakładali. Załamka.

    Tutaj pełna zgoda - najlepszy sprzęt wiedzy nie zastąpi. Z drugiej strony
    dobry sprzęt pozwoli człowiekowi z wiedzą z danej dziedziny zdjąć sobie z
    głowy część problemu. Nie mówię, że każdy musi monitor klasy high-end
    kupować, skoro przykładowo - tłucze wizytówki.

    Z drugiej strony widziałem drukarknię, którą profesjonalista (zarówno pod
    względem wiedzy, jak i używanego sprzętu) wziął w obroty. Drukarnia się
    zarzekała, że nie ma siły, żeby oni wydruk przewalili. Podłożyli się
    koncertowo, gdyż poza kontrolą wizualną (kalibrowany sprzętowo monitor
    wysokiej klasy, lampa referencyjna, prawidłowo urządzone stanowisko pracy),
    wydruk finalny, jak i proof, zostały dodatkowo pomierzone. Co ciekawe,
    odpuścili sobie wykręcanie się już na etapie, gdy zleceniodawca wyjaśnił im
    na czym pracuje i jak to ma do pracy przygotowane...

    [ Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest. ]
    [ (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]