  • 31. Data: 2011-09-02 14:36:57
    Temat: Re: Obwodnica Wrocławia skreślona z listy płatnych dróg
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "PH"

    > a nawet jak będzie gotowy to będzie płatny bo główne bramki A4 są
    > między Wrocłąwiem Wschodnim a Bielanami

    tak z ciekawości - z A8 na A4 w kierunku Zgorzelec zjazd jest, jadąc w
    drugą stronę jakoś zjazdów na Warszawę przez A8 nie zauwazyłem - jak z
    A4 wjechać na A8?

  • 32. Data: 2011-09-02 14:44:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj5vm2i.ddf.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Takie są. Wszędzie autostrad nigdy nie będzie.

    Nie chodzi o autostrady, ale o takie wykonanie które wytrzyma 40t.

    > Przy tej skali promile przekładają się na kilometry całkiem fajnych
    > nowych dróg.

    Obawiam się, że procenty z opłat za przejazd przeznaczone na utrzymanie
    systemu przełożą się na dziesiątki kilometrów niewybudowanych dróg.
    Jeszcze trzeba będzie opłacić nową komisję sejmową od wyjaśnienia przekrętów
    przy rozliczaniu opłat. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 33. Data: 2011-09-02 15:12:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 14:36:57 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > tak z ciekawości - z A8 na A4 w kierunku Zgorzelec zjazd jest, jadąc w
    > drugą stronę jakoś zjazdów na Warszawę przez A8 nie zauwazyłem - jak z
    > A4 wjechać na A8?

    Do tej pory (do momentu otwarcia całego AOW) nie było oficjalnie
    możliwości zjazdu o jakim piszesz (trzeba było zastosować manewr z
    rondem).
    Jednak od tej środy już odpowiednie znaki stoją - można bez kombinacji
    wjechać na A8 w kierunku Warszawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 34. Data: 2011-09-02 16:07:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-02, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Nie chodzi o autostrady, ale o takie wykonanie które wytrzyma 40t.

    > Obawiam się, że procenty z opłat za przejazd przeznaczone na utrzymanie
    > systemu przełożą się na dziesiątki kilometrów niewybudowanych dróg.

    Nie ma opłat - nie ma procentów ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2011-09-02 18:29:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pamiętam.
    > Pamiętam też co się stało na świecie w ostatnich latach, a nie widzę jakoś
    > związku między Lehman Brothers etc a jakąkolwiek partią w Polsce.

    Myslisz, ze jakby sie nie stalo to byloby inaczej ?:)

    sz.

  • 36. Data: 2011-09-02 19:06:36
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał

    > Myslisz, ze jakby sie nie stalo to byloby inaczej ?:)

    Juz prawie 50% wyborców tak mysli. Nawet w tym watku widac ze ludzie nie
    wierzą juz, ze mogłoby byc inaczej i jedna bezpłatna obwodnica to powod do
    szczescia.

    Ja tez nie mowie juz, ze drogi powinny byc 'bezplatne' ale porownajcie na
    przyklad oplaty w Austrii a ceny na polskich autostradach.

    Protz

  • 37. Data: 2011-09-02 21:30:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj61kk1.4b5.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Nie ma opłat - nie ma procentów ;-P

    I bardzo dobrze. Po co utrzymywac dodatkowego pośrednika i te wszystkie
    bramki z kamerami. Już wystarczająco dużo płacę w podatkach za paliwo, żeby
    dopłacać jeszcze do kosztów transportu towarów do sklepów itp.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 38. Data: 2011-09-03 10:14:14
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 2 Sep 2011 14:36:57 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
    > Jednak od tej środy już odpowiednie znaki stoją - można bez kombinacji
    > wjechać na A8 w kierunku Warszawy.

    nie wszystkie - o ile jest znak przed zjazdem, o tyle na samym zjeździe jest
    w prawo na Kudowę, a lewy pas nie opisany więc jak się nie zna to można się
    pogubić

    Lukasz

  • 39. Data: 2011-09-03 10:15:24
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Panowie - podałem już linka do prasówki wyjaśniającej ten temat
    > przecież:
    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,10218001,Da
    rmowa_obwodnica_Wroclawia_to_tylko_nieporozumienie.h
    tml

    prasówki to czytam w domu, w pracy korzystam z mobilnego internetu i nie
    chce mi się czekać na otworzenie strony więc się domyślam o co wam chodzi ;)

    Lukasz

  • 40. Data: 2011-09-03 10:58:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:

    > Bo to słabe drogi są.

    Byłyby lepsze, płaciłby więcej, bo koszty budowy byłyby większe, specjalnie
    dla takich jak on.