  • 41. Data: 2011-09-03 10:59:59
    Temat: Re: Obwodnica Wrocławia skreślona z listy płatnych dróg
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghosthunter" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:2n0dfetr1bxq.e76spnvb9zm$.dlg@40tude.net...
> [...]
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Okazuje się, że bezpłatna to ta obwodnica będzie ale tylko dla osobówek.

    I prawidłowo.
    We Wrocławiu jest zakaz ruchu dla tirów, wystarczy poszerzyć jego granicę i
    nie będą mieli wyboru, jeśli ich się obawiasz.
    Jak kogoś z tirowców nie stać na viatolla, to niech zmieni branżę.

  • 42. Data: 2011-09-03 11:00:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j3q5l5$8r9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Ghosthunter" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > tego się właśnie obawiałem bo o "dużych" nikt nie wspomina, a to najgorsza
    > rzecz jaką mogą zrobić (zgaduję że zmuszą ich stawiając 3,5t na wlocie do
    > Wro i będą musieli płacić bo inaczej obwodnica nie odciąży Wrocławia).

    Odciąży, bo przez większość dnia i tak nie mogą jechać przez Wrocław.

  • 43. Data: 2011-09-03 11:02:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Myslisz, ze jakby sie nie stalo to byloby inaczej ?:)

    Tak myślę.
    Skoro podczas hossy nawet PIS z jego utopijnymi pomysłami na wszystko
    (pamięta ktoś jak chcieli ratować się przed kryzysem drukując pieniądze)
    dawał radę nie pogarszać stanu kraju, a wręcz on się poprawiał, to tym
    bardziej brak mieszania się w gospodarkę musiał przynieść dobre efekty,
    wystarczyło więc nie przeszkadzać.

  • 44. Data: 2011-09-03 20:16:03
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    ?>>> znowu to złe PO

    > A pamietasz jeszcze ze obiecywali 3*15 ? :-)

    faktycznie obietnicę zrealizowali tylko w 30% ,"nie zdążyli"
    ale przecież można dać im szansę...
    ;-P

  • 45. Data: 2011-09-03 23:28:42
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2011-09-01 15:42, Cavallino pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    E tam.
    Po pierwsze - rekalkulacji i dojścia do wniosku, że jednak opłaty będą
    bo "a, b, c, x, y, z" można się spodziewać w każdej chwili. Po drugie
    zaś, nie mam nic przeciwko temu, aby pojazdy o dopuszczalnej masie
    całkowitej powyżej (do ustalenia) ton miały obowiązek wykupienia winiety
    czasowej (dziennej, dwudniowej, trzydniowej etc) na korzystanie z dróg
    na terenie RP.

    WSZYSTKICH dróg.

    I polikwidować te debilne punkty poboru opłat.
    --
    Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie
    wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego

  • 46. Data: 2011-09-04 01:38:41
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    W dniu 2011-09-01 15:42, Cavallino pisze:
    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    Tak sobie kombinuje (bo nie mam pojecia) czy zmiana kwalifikacji A na S
    nie ma jakis negatywnych skutkow, np. kolejnosci odsniezania, gorszego
    miejsca w kolejce do remontow...

    --
    NotBear

  • 47. Data: 2011-09-05 10:12:06
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    wiadomości news:j3o255$2q4$1@news.onet.pl...
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    "Przynajmniej tak długo, jak ja będę podejmował decyzje" - powiedział
    premier. Czyli Grabarczyk może podjąć inną... W końcu to on jest właściwym
    ministrem, a premier nie ma żadnych prerogatyw do podejmowania decyzji o
    płatności na autostradach czy obwodnicach. Nie dajcie się manipulować!
    Tomek

  • 48. Data: 2011-09-05 15:51:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 04 Sep 2011 01:38:41 +0200, w <j3udq2$phd$1@inews.gazeta.pl>, NotBear

    > Tak sobie kombinuje (bo nie mam pojecia) czy zmiana kwalifikacji A na S
    > nie ma jakis negatywnych skutkow, np. kolejnosci odsniezania, gorszego
    > miejsca w kolejce do remontow...

    No to może ktoś mi tutaj odpowie jaki jest sens zmiany z A na S.
    Czy nie może być droga A o takich warunkach jak proponowane dla A8 (czyli
    osobówki bezpłatnie, reszta viatoll)?

  • 49. Data: 2011-09-05 21:01:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 21:40:04 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Rozwiń. Jakoś nie jestem przekonany do zrzucania się na drogi dla
    > litewskich tirów wiozących niemieckie towary.

    Jesli będziemy mieli tani transport, to nasze towary będą tańsze od
    niemieckich.

    --

  • 50. Data: 2011-09-05 21:03:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 10:59:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Jak kogoś z tirowców nie stać na viatolla, to niech zmieni branżę.

    A jak kogoś nie stać na towar w sklepie?

    --