  • 21. Data: 2011-09-01 22:11:02
    Temat: Re: Obwodnica Wrocławia skreślona z listy płatnych dróg
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj5vjvv.ddf.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Czterdziestotonowy ciągnik siodłowy z naczepą płaci raptem pięć razy
    > tyle co ja za osobówkę - a zużycie drogi jednak zupełnie inne.

    Bo to słabe drogi są.

    > Białoruski TIR tankujący przed wjazdem na nasze drogi (np. krótki kurs
    > w okolice Wawy i z powrotem) płaci jeszcze mniej.

    Podejrzewam, że są to straty wpływów na poziomie promili.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2011-09-01 22:20:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-01, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Bo to słabe drogi są.

    Takie są. Wszędzie autostrad nigdy nie będzie.

    > Podejrzewam, że są to straty wpływów na poziomie promili.

    Przy tej skali promile przekładają się na kilometry całkiem fajnych
    nowych dróg.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-09-01 23:42:36
    Temat: Re: Obwodnica Wrocławia skreślona z listy płatnych dróg - ale tylko dla pojazdów lekkich
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,10218001,Da
    rmowa_obwodnica_Wroclawia_to_tylko_nieporozumienie.h
    tml

    A co Tusk powiedział we Wrocławiu?

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/10,88292,10184579,D
    onald_Tusk_we_Wroclawiu__AOW_nie_bedzie_platna.html

    "Będzie zmiana tego rozporządzenia, że będzie to odcinek S, a nie
    odcinek A, i nie będzie ten... obwodnica i most nie będą płatne,
    przynajmniej dopóki ja będę podejmował decyzje".

    T.

  • 24. Data: 2011-09-02 08:23:43
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 21:04:42 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    > We Wroclawiu krok w przód, w Toruniu w tył.
    > Żeby przypadkiem tiry nie przestały przez miasto jezdzic to na obwodnicy
    > (S10) już stoją bramki "Amber One".

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,10218001,Da
    rmowa_obwodnica_Wroclawia_to_tylko_nieporozumienie.h
    tml

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 25. Data: 2011-09-02 08:43:08
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 15:42:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    Okazuje się, że bezpłatna to ta obwodnica będzie ale tylko dla osobówek.

  • 26. Data: 2011-09-02 10:54:33
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Ghosthunter" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Okazuje się, że bezpłatna to ta obwodnica będzie ale tylko dla osobówek.

    tego się właśnie obawiałem bo o "dużych" nikt nie wspomina, a to najgorsza
    rzecz jaką mogą zrobić (zgaduję że zmuszą ich stawiając 3,5t na wlocie do
    Wro i będą musieli płacić bo inaczej obwodnica nie odciąży Wrocławia). Na
    razie im nie pika więc jeżdżą obwodnicą...

    Lukasz

  • 27. Data: 2011-09-02 11:06:21
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 10:54:33 +0200, Lukasz napisał(a):

> [...]
    > Wro i będą musieli płacić bo inaczej obwodnica nie odciąży Wrocławia). Na
    > razie im nie pika więc jeżdżą obwodnicą...

    Panowie - podałem już linka do prasówki wyjaśniającej ten temat
    przecież:

  • 28. Data: 2011-09-02 11:22:42
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-02 10:54, Lukasz pisze:
> [...]
    > na wlocie do Wro i będą musieli płacić bo inaczej obwodnica nie odciąży
    > Wrocławia). Na razie im nie pika więc jeżdżą obwodnicą...

    jezeli ci nie pika, to doladuj viaboxa bo prawdopodobnie skonczyly ci
    sie srodki na koncie.

  • 29. Data: 2011-09-02 13:00:32
    Od: "PH" <P...@p...news>

    wiadomości news:j3o255$2q4$1@news.onet.pl...
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    już raz była bezpłatna. przed wyborami prezydenckimi
    sukces i powód do radości byłby wtedy jakby cały ring był:
    1. gotowy
    2. bezpłatny

    a nawet jak będzie gotowy to będzie płatny bo główne bramki A4 są między
    Wrocłąwiem Wschodnim a Bielanami

    pzdr
    Piotr

  • 30. Data: 2011-09-02 14:12:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 21:40:04 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Rozwiń. Jakoś nie jestem przekonany do zrzucania się na drogi dla
    > litewskich tirów wiozących niemieckie towary.

    To raczej Niemcy powinni protestowac, bo jak znam zycie to Litwini tak
    oscyluja zeby tankowac jednak na polskiej taniej stacji.
    A po ile u nich paliwo ? Moze i na drugiej granicy tak kombinuja :-)

    Natomiast w globalnym rachunku .. za drogi i tak podatnicy zaplaca, tylko
    dojda koszta systemu rozliczen. W imie tego zeby podatnicy zaplacili
    "sprawiedliwie" :-)

    J.