  • 11. Data: 2011-09-01 19:46:39
    Temat: Re: Obwodnica Wrocławia skreślona z listy płatnych dróg
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:j3o255$2q4$1@news.onet.pl...
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    ech tam, od początku było wiadomo że nie będzie płatna, zwłaszcza dla
    osobówek...

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 12. Data: 2011-09-01 20:20:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 15:45:41 +0200, Twat napisał(a):

    > i dobrze, obwodnice powinny być za darmo a przejazd przez miasto płatny

    Wszystkie drogi powinny byc bezpłatne.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2011-09-01 20:25:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-01, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Wszystkie drogi powinny byc bezpłatne.

    Dla wszystkich?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2011-09-01 21:04:42
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2011-09-01, Cavallino <c...@k...pl> wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10212537,Obwodni
    ca_Wroclawia_skreslona_z_listy_platnych_drog.html

    > Znowu jakiś krok w dobrym kierunku.

    We Wroclawiu krok w przód, w Toruniu w tył.
    Żeby przypadkiem tiry nie przestały przez miasto jezdzic to na obwodnicy
    (S10) już stoją bramki "Amber One".

    --
    WildS

  • 15. Data: 2011-09-01 21:19:23
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-01 21:04, WildS pisze:
    > We Wroclawiu krok w przód, w Toruniu w tył.
    > Żeby przypadkiem tiry nie przestały przez miasto jezdzic to na obwodnicy
    > (S10) już stoją bramki "Amber One".

    o czym ty mowisz, przeciez na obwodnicy wroclawia bramki viatoll juz
    stoja od dawna (oczywiscie zasilane przez ekologiczny i ekonomiczny
    agregat pradotworczy).

  • 16. Data: 2011-09-01 21:20:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 01 Sep 2011 20:25:04 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Dla wszystkich?

    Tak. Per saldo wyjdzie taniej. Znaczy - więcej pieniędzy w kieszeniach
    podatników.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2011-09-01 21:38:09
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnj5vfac.ddf.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Dla wszystkich?

    Tak. Praktycznie wszyscy użytkownicy płacą za drogi w podatkach w cenie
    paliwa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2011-09-01 21:40:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-01, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Tak. Per saldo wyjdzie taniej. Znaczy - więcej pieniędzy w kieszeniach
    > podatników.

    Rozwiń. Jakoś nie jestem przekonany do zrzucania się na drogi dla
    litewskich tirów wiozących niemieckie towary.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-09-01 21:44:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-01, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Tak. Praktycznie wszyscy użytkownicy płacą za drogi w podatkach w cenie
    > paliwa.

    Czterdziestotonowy ciągnik siodłowy z naczepą płaci raptem pięć razy
    tyle co ja za osobówkę - a zużycie drogi jednak zupełnie inne.
    Białoruski TIR tankujący przed wjazdem na nasze drogi (np. krótki kurs
    w okolice Wawy i z powrotem) płaci jeszcze mniej.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-09-01 22:00:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Uświadom to sobie, że to jest przedwyborczy biznes, a nie dobro i zło.

    Dlatego wybory powinny byc co roku, bo to prawie jak gwiadka! ;]]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl