  • 1. Data: 2010-11-19 07:29:26
    Temat: Obwodnica Siewierza już otwarta
    Od: "Henio" <j...@w...pl>

    Wczoraj drogowcy puścili ruch przez nowowybudowaną obwodnicę Siewierza. Bez
    żadnego rozgłosu, przecinania wstęgi itp i to przed wyborami!. Oficjalnie
    zostanie oddana w styczniu. Dla informacji - jest to droga 78 Kielce- T.
    Góry omijająca centrum miasta i odciążająca przejazd przez rynek. Przejazd
    DK1 pozostaje bez zmian ale już nie powinno być korków na światłach.
    Mała rzecz a cieszy.
    Henio

  • 2. Data: 2010-11-19 07:32:35
    Temat: Re: Obwodnica Siewierza już otwarta
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-11-19 07:29, Henio pisze:
> [...]
    > Góry omijająca centrum miasta i odciążająca przejazd przez rynek. Przejazd
    > DK1 pozostaje bez zmian ale już nie powinno być korków na światłach.

    Fajnie że skończyli obwodnicę Siewierza, teraz zdałaby się obwodnica
    Zawiercia na tej trasie ;)

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2010-11-19 07:35:21
    Od: "Henio" <j...@w...pl>

    > Fajnie że skończyli obwodnicę Siewierza, teraz zdałaby się obwodnica
    > Zawiercia na tej trasie ;)

    Jest takowa projektowana

  • 4. Data: 2010-11-19 07:44:12
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Henio napisał:

> [...]
    > Góry omijająca centrum miasta i odciążająca przejazd przez rynek. Przejazd
    > DK1 pozostaje bez zmian ale już nie powinno być korków na światłach.
    To jesli juz w kwesti obwodnic to od polowy grudnia bedzie mozna od S1/E75 przejechac
    przez Jaworzno
    obwodnica az do A4 nie placac w Myslowicach Brzeczkowicach myta dla Stalexportu.
    http://motoryzacja.interia.pl/news/mozna-objechac-pl
    atna-a4,1559509,3491
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-11-19 07:49:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-19 07:44, Gabriel 'wilk' wrote:
    > To jesli juz w kwesti obwodnic to od polowy grudnia bedzie mozna od
    > S1/E75 przejechac przez Jaworzno obwodnica az do A4 nie placac w
    > Myslowicach Brzeczkowicach myta dla Stalexportu.

    Ale to chyba wybór typu albo myto albo masa świateł. Acz przyznaje ze w
    Jaworznie nie byłem od 2 lat.

  • 6. Data: 2010-11-19 08:10:26
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Ale to chyba wybór typu albo myto albo masa świateł. Acz przyznaje ze w
    > Jaworznie nie byłem od 2 lat.
    Na starej pseudo obwodnicy az do dzielnicy Bory (wylot kolo Orlenu na Chrzanów)nie ma
    ani jednych
    swiatel, natomiast nwowy kawalek od Sosnowca jeszcze nie otwarty wiec nim nie
    jechalem, ale zanosi
    sie na jedne swiatla w okolicy os.Stalego (ul.Wojska Poslskiego/Martyniakow). DK79 od
    dzielnicy Bory
    gdzie sa swiatala az do zjazdu na A4 w dzielnicy Byczyna ma po drodze jeszcze jedne
    swiatla w
    Byczynie i to koniec.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-11-19 08:59:56
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-19 07:32, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Fajnie że skończyli obwodnicę Siewierza, teraz zdałaby się obwodnica
    > Zawiercia na tej trasie ;)

    Kiedyś bardzo często tamtędy jeździłem - teraz prawie zawsze wybieram
    jednak trasę: Gliwice - A4 - S1 - Ząbkowice - Ogrodzieniec - Pilica i w
    Pradłach wracam na DK78. Omijam w ten sposób Siewierz i Zawiercie - jak
    widzę Siewierz już nie jest problemem, ale Zawiercie nadal jest poważnym
    spowalniaczem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2010-11-19 09:22:38
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > obwodnica az do A4 nie placac w Myslowicach Brzeczkowicach myta dla
    > Stalexportu.
    > http://motoryzacja.interia.pl/news/mozna-objechac-pl
    atna-a4,1559509,3491

    Na mapie w tym artykule wyznaczona trasa wcale nie przebiega przez nową
    obwodnicę, tylko starą trasą (Łubowiec - Dąbrowa Narodowa).
    Cała idea obwodnicy polegała na tym aby te dwie korkujące się dzielnicę
    ominąć.

    Aby zobaczyć przebieg obwodnicy należy przełączyć w GoogleMap na zdjęcia
    satelitarne - wtedy ukazuję się wycięty pas w lesie:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/73b56383a4
    c0b771.html

    tamtedy będzie przebiegać nowa obwodnica (póki co jeszcze zamknięta).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-11-19 09:30:50
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Endriu napisał:
    platna-a4,1559509,3491

    > Na mapie w tym artykule wyznaczona trasa wcale nie przebiega przez nową
    > obwodnicę, tylko starą trasą (Łubowiec - Dąbrowa Narodowa).
    Jak ma byc w googlemaps naniesiona skoro jest nie otwarta :-)
> [...]
    c0b771.html

    > tamtedy będzie przebiegać nowa obwodnica (póki co jeszcze zamknięta).
    Ale odkrycie i nie nowa obwodnica tylko nowa czesc starej obwodnicy jesli juz sie tak
    czepiasz :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-11-19 09:45:24
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    c0b771.html

    > Ale odkrycie i nie nowa obwodnica tylko nowa czesc starej obwodnicy jesli
    > juz sie tak czepiasz :-)

    To co dla ciebie jest oczywiste, dla kogoś z np. Zachodniopomorskiego wcale
    takim oczywistym być nie musi.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/