  • 1. Data: 2012-10-24 19:26:48
    Temat: Obudowy aluminiowe dla elektroniki.
    Od: "gr.news" <g...@g...com>

    Witajcie.

    Od jakiegoś czasu są w sprzedaży (głównie zasilacze) urządzenia pakowane do profili
    aluminiowych typu U, oto przykład: http://mplpower.pl/admin/zdjecia/371.jpg

    Trochę szukałem tego w sprzedaży i niestety nie znalazłem nic w sensownej cenie.
    Oczywiście wszystko czego potrzebuję jest tu:
    http://www.fischerelektronik.de/pl/produkty/obudowy-
    typu-fcase/obudowy-typu-fcase/
    ale ceny szybko mnie ostudziły.

    Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili w rozsądnej cenie tak
    żeby dało się
    tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-10-24 19:45:15
    Temat: Re: Obudowy aluminiowe dla elektroniki.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "gr.news"
    > Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili
    Takie ładne jak tamte nie są. Ale kosztują 15 zł/kg.
    http://hurtownia.tabal.pl/profile-namiotowe,188.html
    http://hurtownia.tabal.pl/profile-z-prowadzeniem-na-
    wkrety-samogwintujace,136.html
    No i bez korków.

    Robert

  • 3. Data: 2012-10-24 19:53:03
    Od: ZeNek <p...@p...pl>

    W dniu 2012-10-24 19:26, gr.news pisze:
> [...]
    żeby dało się
    > tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

    Pisalem juz o tym kilka razy, profile mozna zamowic z tym ze minimalna
    ilosc to 500kg. Jak ladnie poprosisz to potna ci na wymiar.

  • 4. Data: 2012-10-24 20:30:55
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 24 października 2012 19:26:49 UTC+2 użytkownik gr.news napisał:
> [...]
    żeby dało się

    > tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

    Do upychania czegokolwiek są Chińczycy. Ktoś dał cenę za kilogram aluminium.
    Chińczycy tyle samo płacą za kilogram tylko dla nich zrobią profil jaki sobie
    zażyczą. Dla kogoś innego niż zamawiający nie będzie on dostępny. Ty możesz kupić
    jakiś uniwersalny na półki ze ścianką 2,5mm a oni mają ze ścianką 0,6mm. Pięć razy
    więcej z kilograma mają obudów. Konkurować z nimi się nie da bo takimi szczegółami
    wykańczają małych producentów. Ale zarobić się da. Trzeba znaleźć jakąś niszową
    dziedzinę. Zrobić rozeznanie co tam jest potrzebne i to robić. Sztukę, dwie sztuki.

  • 5. Data: 2012-10-24 20:37:27
    Od: Pawel2420 <z...@n...pl>

    > Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili w rozsądnej cenie tak
    żeby dało się
    > tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

    Jakie ilości są potrzebne ?
    Jaki rozmiar ?

    Paweł

  • 6. Data: 2012-10-24 21:02:13
    Od: "gr.news" <g...@g...com>

    > Jakie ilo�ci s� potrzebne ?
    >
    > Jaki rozmiar ?

    Póki co chcę rozeznać czy będzie na to jakikolwiek popyt więc chodzi mi o detal.
    Wymiar to wszystko ok. 80x40 nie są to wymiary krytyczne bo mam pewne pole manewru,
    co do długości to mam możliwość pocięcia profilu.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2012-10-24 22:53:16
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "gr.news" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witajcie.

    Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili w rozsądnej
    cenie tak żeby dało się
    tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?

    Może te Ci podpasują
    http://www.sklep.monster.pl/Obudowy_Obudowy-aluminio
    we-Hammond-Mfg%283,46584,%29.aspx
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 8. Data: 2012-10-25 09:35:13
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > Póki co chcę rozeznać czy będzie na to jakikolwiek popyt więc chodzi mi o detal.
    > Wymiar to wszystko ok. 80x40 nie są to wymiary krytyczne bo mam pewne pole manewru,
    co do długości to mam możliwość pocięcia profilu.

    Robimy na własne potrzeby obudowy np. z cienkościennego profilu 80x25.
    Wyglądają tak jak ta seria "Design" z linku, który podałeś. Mamy formę
    do specjalnych zaślepek z ABSu jakie umieszcza się na końcach profilu.
    Przytrzymują one PCB, pozwalają zamocować przedni i tylny panel itp.
    Tak dla ciekawości jaką cenę obudowy możesz zaakceptować. Może przekonam
    kogoś do ich sprzedawania.

    Paweł

  • 9. Data: 2012-10-25 11:01:19
    Od: "gr.news" <g...@g...com>

    Super!, proszę o kontakt na maila. Prawidłowy adres znajduje się w nagłówku posta.
    Masz może jakieś zdjęcia tych profili?

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2012-10-25 13:19:00
    Od: "AC" <a...@p...onet.pl>

    dobry wpis na dole e-maila dr House itd...
    ale powiedzmy szczerze - drogo jak byk
    AC