    From: pawel2420 <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obudowy aluminiowe dla elektroniki.
    Date: Thu, 25 Oct 2012 09:35:13 +0200

    > Póki co chcę rozeznać czy będzie na to jakikolwiek popyt więc chodzi mi o detal.
    > Wymiar to wszystko ok. 80x40 nie są to wymiary krytyczne bo mam pewne pole manewru,
    co do długości to mam możliwość pocięcia profilu.

    Robimy na własne potrzeby obudowy np. z cienkościennego profilu 80x25.
    Wyglądają tak jak ta seria "Design" z linku, który podałeś. Mamy formę
    do specjalnych zaślepek z ABSu jakie umieszcza się na końcach profilu.
    Przytrzymują one PCB, pozwalają zamocować przedni i tylny panel itp.
    Tak dla ciekawości jaką cenę obudowy możesz zaakceptować. Może przekonam
    kogoś do ich sprzedawania.

    Paweł