    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 24 Oct 2012 11:30:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Obudowy aluminiowe dla elektroniki.
    From: k...@v...pl

    W dniu środa, 24 października 2012 19:26:49 UTC+2 użytkownik gr.news napisał:
    > Witajcie.
    >

    > Od jakiegoś czasu są w sprzedaży (głównie zasilacze) urządzenia pakowane do profili
    >
    > aluminiowych typu U, oto przykład: http://mplpower.pl/admin/zdjecia/371.jpg
    >

    > Trochę szukałem tego w sprzedaży i niestety nie znalazłem nic w sensownej cenie.
    >
    > Oczywiście wszystko czego potrzebuję jest tu:
    http://www.fischerelektronik.de/pl/produkty/obudowy-
    typu-fcase/obudowy-typu-fcase/

    > ale ceny szybko mnie ostudziły.
    >

    > Czy naprawdę na naszym runku nie można dostać takich profili w rozsądnej cenie tak
    żeby dało się

    > tam upchać dowolne urządzenie elektroniczne i jeszcze na tym zarobić?
    >

    > Pozdrawiam.

    Do upychania czegokolwiek są Chińczycy. Ktoś dał cenę za kilogram aluminium.
    Chińczycy tyle samo płacą za kilogram tylko dla nich zrobią profil jaki sobie
    zażyczą. Dla kogoś innego niż zamawiający nie będzie on dostępny. Ty możesz kupić
    jakiś uniwersalny na półki ze ścianką 2,5mm a oni mają ze ścianką 0,6mm. Pięć razy
    więcej z kilograma mają obudów. Konkurować z nimi się nie da bo takimi szczegółami
    wykańczają małych producentów. Ale zarobić się da. Trzeba znaleźć jakąś niszową
    dziedzinę. Zrobić rozeznanie co tam jest potrzebne i to robić. Sztukę, dwie sztuki.