  • Data: 2009-10-19 21:04:02
    Temat: Re: Obudowa podwodna do aparatu Panasonic Lumix DMC-LX3
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hbiha4$fli$3@news.onet.pl...
> [...]

    Oni mają ale tylko uniwersalne worki plastikowe ze szkiełkiem z przodu.
    Być może sprawdza się to na plaży, czy nawet przy nurkowaniu ABC
    ale nie bardzo ma to sens przy rekreacyjnym scuba diving gdzie często
    schodzisz poniżej 20 metrów pod wodę... A tam już ciśnienia są spore.

    > Chyba nie nurkujesz tak głęboko, żeby to musiałabyć super wytrzymała
    > obudowa?

    To nawet nie tylko o wytrzymałość chodzi ale też o dostępność
    pokręteł i przycisków. Pod wodą @20m ciśnienie jest tak duże że
    aparat w takim worku plastikowym firmy Ewa-Marine (czy jak im tam)
    będzie miał "wciśnięte" wszystkie możliwe przyciski... :-))

    Mi chodziło o coś w stylu canonowskiego WP-DC21 dla G9:
    http://www.firstcall-photographic.co.uk/assets/image
    s/shop/items/55050/17893-zoom.jpg
    Można tym obsługiwać wszystkie przyciski i pokrętła aparatu...

    No i do tego zrobione to jest z plastiku, a nie jak ta za prawie 600
    euro zrobiona jest z aluminium, co to pewnie skoroduje w morzu... :-)