  • 1. Data: 2011-11-17 00:52:25
    Temat: Obsluga prostownika - ciekawostka
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    nie jestem znawca tematu ale mam pewien dylemat
    (nie sponsoruje linku) jak to działa
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1910208627
    http://img338.imageshack.us/img338/7080/kopia21kopia
    .jpg

    od lewej patrzec mamy duzy przycisk ladowanie / start
    srodkowy napiecie i prawy ladowanie /off /start

    no i teraz:

    jak uzywac tych przelacznikow do ladowania lub rozruchu ?
    co bedzie gdy na duzym wlacze ladowanie a na malym prawym start ?
    albo na malym prawym ladowanie a na duzem lewym start ?

    po co dwa przyciski ladowanie / start ?

  • 2. Data: 2011-11-17 02:01:23
    Temat: Re: Obsluga prostownika - ciekawostka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 00:52:25 +0100, Kris_Poland napisał(a):
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1910208627
    > jak uzywac tych przelacznikow do ladowania lub rozruchu ?

    1) odczytac model,
    2) wpisac w googla
    3) sciagnac instrukcje,
    4) przeczytac.

    Jesli 3) sie nie uda - to nie kupowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-11-17 06:19:14
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > 1) odczytac model,
    > 2) wpisac w googla
    > 3) sciagnac instrukcje,
    > 4) przeczytac.
    >
    > Jesli 3) sie nie uda - to nie kupowac :-)

    w instrukcji piszą przelaczyc przelacznik w liczbie pojedynczej
    ki czort wie ktory czy dwa naraz?

  • 4. Data: 2011-11-17 07:16:07
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    na chopski rozum:

    start- jak chcesz robic rozruch z prostownika
    ładowanie jak chcesz ładowac aku
    6v /12v to masz wybor napiecia jakim chcesz ladowac akumulator
    po prawej masz włącznik którym włączasz prostownik i rownież ustawiasz
    tryb pracy rozruch/ładowanie.