  • Data: 2016-11-16 00:04:20
    Temat: Re: Obsługa ekranu LCD na Raspberry Pi
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Nov 2016 21:33:50 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Server X do FB jest lightweight. Używałem go na tym cudzie:
    > http://www.goodluckbuy.com/images/detailed_images/sk
    u_89640_1.jpg
    > To jest komputer nieporównywalnie słabszy od Pi.

    Eh przypomniałeś mi, że mam w szufladzie psiona 5mx pro (wersja 32MB
    ram!).X był o ile pamietam też na fb. Miałem na tym debiana z
    apache+mysql+php i fvwm95 (a jak). Pięknie to chodziło. Także obawa,
    że raspi jest za słabe na X to gruba przesada. Ten Psion to 30Mhz
    arm z 32 MB ram i z fvwm wraz aplikacjami np. z GTK śmigały.

    --
    Marek