    Subject: Re: Obsługa ekranu LCD na Raspberry Pi
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Tue, 15 Nov 2016 09:47:19 +0100

    W dniu 2016-11-15 o 09:22, cezar pisze:

    > pod pythonem uzywam Adafruit_ILI9341
    >
    > https://github.com/adafruit/Adafruit_Python_ILI9341

    1) Jeśli nie muszę, nie używam Pythona. Preferuję standardowe C,
    ewentualnie C++.
    2) Z tego co widzę, to ta biblioteka dostarcza swój własny sterownik i
    nie korzysta z framebuffera. Skoro już udało mi się skomunikować
    wyświetlacz z jądrem Linuksa, to wolałbym iść tą drogą. Szukam
    biblioteki, która dostarczy mi przynajmniej najbardziej podstawowe
    funkcje graficzne, ale sama będzie pisała do framebuffera.