eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaObroty silnika w kompresorze lodówkowymRe: Obroty silnika w kompresorze lodówkowym
  • Data: 2017-09-05 21:30:29
    Temat: Re: Obroty silnika w kompresorze lodówkowym
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-09-05 o 18:49, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:8e8bda6f-93fd-4a0d-8064-ea635cf7b989@go
    oglegroups.com...
    > W dniu wtorek, 5 września 2017 21:49:04 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    >>> >No widzę że raczej trzeba będzie wziąć trzyfazowy kompresor. Jak >na
    >>> >razie to tylko luźny pomysł, szukam tego typu ograniczeń jak ten
    >>> >silnik.
    >>
    >>> 3-fazowy silnik. Bo czemu akurat z kompresora ?
    >
    >> Bo w kompresorze jest zintegrowany z tłokową pompą kondensatu,
    >> zaprojektowany na tysiąclecia ciągłej pracy, zamknięty w czystej
    >> atmosferze, samoczynnie chłodzony i smarowany bez dodatkowych zabiegów.
    >
    > Aaa, tak kombinujesz, sprytnie :-)
    >
    > tylko, ze:
    > -to nie pompa kondensatu tylko sprezarka gazu ... w zasadzie nazwa nie
    > przeszkadza,
    >
    > -rozne filmy sugeruja brak rurki wlotowej - zasysa gaz z wnetrza obudowy
    > https://www.youtube.com/watch?v=jF4Ta1_-HUg
    >  ale widze te dziurke wlotowa - moze by sie dalo rurke domontowac,
    >
    > -nie za duza wydajnosc ? jesli ma pompowac ciecz ... czy potem turbina
    > nie wygeneruje mocy wiekszej niz silnik ?
    >  ale co szkodzi sprobowac ..
    >
    > -trzeba jakos wirnikiem krecic ... i szczelna obudowe diabli wzieli ...
    > tzn moze byc szczelna, ale trzeba bedzie zrobic na nowo.
    >
    > -ten tloczek chyba nie jest zbyt szczelny - w sprezaniu gazu nie
    > przeszkadza, ale co zrobic z wyciekami kondensatu ?
    >

    Zasysa z wnętrza obudowy i ma dwa zawory (wlotowy i wylotowy) w postaci
    sprężynujących płytek uchylających się w wyniku różnicy ciśnienia.
    Układy chłodnicze projektuje się tak, by olej wracał do sprężarki, to
    bardzo ważne dla jej pracy.
    Tłoczek jest dobrze spasowany z cylindrem.
    Różnica ciśnienia np. dla freonu R507 dochodzi do ponad 25 bar.

    Budowę dobrze widać tutaj:
    https://youtu.be/3Uwx-_VecHo


    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: