-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Obroty L/P silnika synchronicznego
Date: Mon, 9 May 2011 13:19:40 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <iq8ik4$u0n$1@news.onet.pl>
References: <4dc79627$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
<4dc7a499$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
<4dc7b07f$0$2447$65785112@news.neostrada.pl>
<iq8c55$i56$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: azc57.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1304939972 30743 83.27.140.57 (9 May 2011 11:19:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 9 May 2011 11:19:32 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:609867
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:iq8c55$i56$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "4CX250"
>> A wcale nie, bo raczej synchroniczny a nawet napewno.
>
> Podobno nie można ich ukierunkować. Jedynie mechanicznie.
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=185
5971&highlight=zmiana+obrot%F3w&sid=d956a65363e54426
c0177d20f18ffc2e
Ale to chyba inny silnik.
Jednofazowe silniki synchroniczne, owszem - moga sie krecic w dwie
strony, aczkolwiek jest tam cos sprytnego zrobione ze kreca sie
zazwyczaj w jedna - i nie jest to zapadka.
Ale tu mamy dwufazowy.
Moze jednak wiekszy kondensator, albo zmierzyc prad uzwojen ?
Przy malym pole moze byc eliptyczne i odwrotna praca niestety
mozliwa.
Przy bardziej kolowym nawet przy odwrotnej pracy silnik powinien
byc slabszy - moze nie ukreci zaworu.
A moze mu po prostu dorobic solidny mechaniczny ogranicznik ruchu,
dobije to sie odwroci, albo sprzeglo poslizgowe - ale wtedy trzeba
jednak pilnowac na sterowaniu zeby sie wylaczyl.
P.S. to mnie zawsze zastanawialo - jak takie silniki startuja ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.11 13:17 4CX250
- 09.05.11 20:35 J.F.
- 10.05.11 07:17 4CX250
- 10.05.11 10:53 J.F.
- 10.05.11 12:53 4CX250
- 10.05.11 13:03 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz