  • 11. Data: 2009-04-29 19:52:39
    Temat: Re: Obrotowe holdery Cokin - jest coś takiego?
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    Nathan pisze:

    > Nie jestem misiem.

    I bardzo dobrze Misiu :-)

    Brudzia nie piliśmy,

    I na pewno nie wypijemy ;-)

    więc proszę bez takich określeń.
    już więcej nie będzie :-(

    > Jak masz jakieś problemy z własnym ego

    niestety, nie mam

    - zacznij wykładać w jakiejś prywatnej szkole.

    dziękuję za dobre rady, już to robię, w państwowej :-)

    --
    pozdrawiam Misia i Wszystkich
    mam dzisiaj dobry humor :-)

  • 12. Data: 2009-04-29 20:04:12
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 21:01:14 +0200, Anna Niedowiarek napisał(a):

    > Nie Misiu, są dwa (2) podstawowe typu A oraz P...

    A, P, Z-Pro, X-Pro
    Co razem daje 4. Wszystkie różnią się wielkością.
    Misiuniu.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 13. Data: 2009-04-29 20:30:03
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    trud pisze:

    > A, P, Z-Pro, X-Pro
    > Co razem daje 4. Wszystkie różnią się wielkością.
    > Misiuniu.

    Nie dziel Misiu na drobiazgi, tylko na wielkość. Jest system dla
    amatorów, z mniejszymi rozmiarami i system dla tzw. PRO takich jak Ty, z
    większymi rozmiarami. I to by było na tyle Misiu. Reszta to marketing.
    Sądzę, że masz ten "największy rozmiar" bo to poprawia samoocenę ;-)
    Nieprawdaż?

    --
    Anna N.
    dzisiaj jestem upierdliwa ;-)

  • 14. Data: 2009-04-29 20:39:11
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 22:30:03 +0200, Anna Niedowiarek napisał(a):

> [...]
    > większymi rozmiarami. I to by było na tyle Misiu. Reszta to marketing.
    > Sądzę, że masz ten "największy rozmiar" bo to poprawia samoocenę ;-)

    Zaczyna się. Kręcenie kota ogonem.
    Cokina nie mam.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 15. Data: 2009-04-29 21:10:50
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    trud pisze:

    > Zaczyna się. Kręcenie kota ogonem.
    > Cokina nie mam.

    Rozmiarów jest więcej niż dwa i oczywiście różnią się, nie są to
    tylko odmiany (czym różni się odmiana od rodzaju?). A A.N. jak widzę
    i tak nie przyjmie tej rzeczywistości do wiadomości.

    --
    Michau

  • 16. Data: 2009-04-30 05:13:56
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 29 Apr 2009 22:30:03 +0200, Anna Niedowiarek wrote:

    > Nie dziel Misiu na drobiazgi, tylko na wielkość. Jest system dla
    > amatorów, z mniejszymi rozmiarami i system dla tzw. PRO takich jak Ty, z
    > większymi rozmiarami. I to by było na tyle Misiu. Reszta to marketing.

    A moze jednak nie?

    A - 67mm
    P - 84mm
    Z-pro - 100mm
    X-pro - 130mm

    Zamiast pisac kolejne ,,dowcipne'' posty, wystarczylo zasiegnac wiedzy u źródła, tj:
    http://cokin.fr/ico15-A.html

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 17. Data: 2009-04-30 07:17:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Anna Niedowiarek" <a...@p...pl> wrote in message
    > Nathan pisze:
    >

    > - zacznij wykładać w jakiejś prywatnej szkole.
    >
    > dziękuję za dobre rady, już to robię, w państwowej :-)

    Zawsze twierdzilem, ze wiekszosc nauczycieli trafia tam, bo nie dostalo sie
    na sensowne stanowisko na uczelni, a do normalnej pracy sie nie nadawali.

    Pozostaje tylko miec nadzieje, ze mojego dziecka nie bedzie zadna infantylna
    misia-srysia uczyc.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2009-04-30 07:18:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michał Smoczyk" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]

    > tylko odmiany (czym różni się odmiana od rodzaju?). A A.N. jak widzę
    > i tak nie przyjmie tej rzeczywistości do wiadomości.

    Bo to nauczycielka, jak sama sie chwali. Mozesz sobie miec swoje zdanie i
    miec nawet racje - bedzie pala bo nie tak w jej zeszycie z ktorego od 20 lat
    czyta jest napisane. ;-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 19. Data: 2009-04-30 07:23:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > rozmiarami. I to by było na tyle Misiu. Reszta to marketing.
    > Sądzę, że masz ten "największy rozmiar" bo to poprawia samoocenę ;-)

    MIsiu-patysiu, nauczycielskie wszechwiedzostwo nie pozwoli Ci zapewne
    przyjac tego do wiadomosci, ale filtry w systemie A ma 67mm szerokosci, P
    84mm, Z-pro 100mm, zas X-Pro 130mm. Jakbym nie liczyl, wychodza cztery rozne
    rozmiary.

    Mam nadzieje, ze nie uczysz niczego scislego, a jedynie historio-geografio
    podobnego belkotu, gdzie podrecznik moze kazda bzdure objawiac jako prawde.
    :-)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2009-04-30 15:33:51
    Od: Anna Niedowiarek <a...@p...pl>

    kamil pisze:

    > Pozostaje tylko miec nadzieje, ze mojego dziecka nie bedzie zadna infantylna
    > misia-srysia uczyc.

    Misiu, nie uczę dzieci, uczę ludzi podobno dorosłych. Jeżeli Twoje
    "dzieci" mają Twój poziom inteligencji, to możesz mieć pewność, nie
    nadzieję, że nie będę ich uczyć ;-) Bo szkoda by było mojego czasu.

    Nie wcinaj się w tematy, których nie rozumiesz Misiu.

    --
    znudzona dyskusją, infantylna Anna N.