  • 31. Data: 2009-05-04 15:57:41
    Temat: Re: Obrotowe holdery Cokin - jest coś takiego?
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nazgul <a...@o...pl> napisał(a):

    > Nie za bardzo rozumiem co ma holder do koloru nieba na zdjęciu? Czy
    > kolor wystąpił na obrzeżach czy całe niebo masz w gustowny fiolecik? I
    > jakich filtrów używałeś? Cokin/Hitech czy chińskiej podróby?

    Piszę, że włożyłem z ciekawości do holdera 2 płytki połówki szare, Czy jak się
    wydaje, obciąłem część pasma widzialnego i UV sie uwidocznił na zdjęciu. Dość
    ciekawe ale mało praktyczne. Używałem oryginałów.

  • 32. Data: 2009-05-04 18:54:41
    Od: Nazgul <...@v...pl>

    Gil pisze:

    > Piszę, że włożyłem z ciekawości do holdera 2 płytki połówki szare, Czy jak się
    > wydaje, obciąłem część pasma widzialnego i UV sie uwidocznił na zdjęciu. Dość
    > ciekawe ale mało praktyczne. Używałem oryginałów.

    Hmmmm. Dziwne, nie powinno być fioletowe. Zmartwiłeś mnie. A jaka to
    byla pora dnia?
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 33. Data: 2009-05-04 20:30:23
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nazgul <...@v...pl> napisał(a):

    > Hmmmm. Dziwne, nie powinno by=E6 fioletowe. Zmartwi=B3e=B6 mnie. A jaka t=
    > o=20
    > byla pora dnia?
    > --=20
    > "Komunizm to ustr=F3j, w kt=F3rym lud pracuj=B1cy miast i wsi b=EAdzie zj=
    > ada=B3
    > owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

    Właśnie, ze powinno być fioletowe! Co sie martwisz. Najlepiej sprawdź sam.
    Pora dnie to - smao południe. Niebo białe (Przy niebieskim nie ma sensu
    stosować filtrów połówkowych)

  • 34. Data: 2009-05-05 10:04:20
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Gil pisze:
    > Właśnie, ze powinno być fioletowe! Co sie martwisz. Najlepiej sprawdź sam.
    > Pora dnie to - smao południe. Niebo białe (Przy niebieskim nie ma sensu
    > stosować filtrów połówkowych)

    Wiesz co - bez sampla tego chyba nie ugryziemy :) Wrzucisz gdzieś?
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery