  • 11. Data: 2011-10-03 21:47:15
    Temat: Re: Obracana stopka
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-10-03 23:04, DoQ wrote:
    > Akurat ta lampa rozróżnia tryb odbijania światła i pewnie dałoby się to
    > zgrać z ruchomą stopką. Aczkolwiek faktycznie, dla jednej(?) lampy nie
    > opłacałoby się robić takich stopek...

    No rozróżnia, bo do góry można ją przekręcić, sęk w tym że musiałbyś to
    robić sam przed tym obrotem co już może denerwować. Zresztą jak
    wspominałem - kup kabelek i poczujesz smak dowolnego wyciągania lampy :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 12. Data: 2011-10-03 22:10:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2011 23:47, dominik pisze:
    > No rozróżnia, bo do góry można ją przekręcić, sęk w tym że musiałbyś to
    > robić sam przed tym obrotem co już może denerwować. Zresztą jak
    > wspominałem - kup kabelek i poczujesz smak dowolnego wyciągania lampy :)

    Trzeba będzie od tego zacząć...:)
    Ale i tak widzę, że nie ma lekko i muszę knuć nad nową, może coś takiego
    http://www.metz-lampy.pl/?/content/czytaj/metz_50-af
    1 .
    Ciekawe za ile da się sprzedać F36AM..

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-03 22:25:20
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-10-04 00:10, DoQ wrote:
    > Trzeba będzie od tego zacząć...:)
    > Ale i tak widzę, że nie ma lekko i muszę knuć nad nową, może coś takiego
> [...]

    Jak niewiele dołożysz to wymienisz na minoltę 5600 lub sony 56am,
    mocniejsza i obracana na boki, teraz te lampki są stosunkowo dość tanie.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564