  • Data: 2019-01-25 17:00:30
    Temat: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-25 o 15:40, kosmos pisze:

    > W obrażaniu innych to możecie z Chrisem rywalizować. Nigdzie nie
    > napisałem, że pochwalam zachowanie osób w ten sposób "opiekujących" się
    > bezpańskimi zwierzętami. Zwróciłem uwagę, że nieładnie Chris określa
    > osoby, które tym zwierzakom współczują, i - może faktycznie nieudolnie -
    > próbują pomóc.

    Z kontekstu jednak wynika że napisałeś.

    > Rozumiem, że zarówno dla Chrisa jak i dla Ciebie lepiej byłoby, gdyby
    > zwierzę zdechło i przestało stanowić problem dla kogokolwiek. Bo w to,
    > że któryś z Was zabrałby zwierzę do weterynarza (to sugeruje Chris) albo
    > do schroniska (Twój pomysł) nie wierzę. Niech inni się tym zajmą, aby
    > tylko Wam to nie przeszkadzało. Albo niech się nie zajmują, Wy to macie
    > w poważaniu, bo to w końcu tylko zwierzak.

    Napisałem kto i na jakiej zasadzie powinien się zająć zwierzakiem.
    Ale oczywiście możesz dalej robić z siebie kretyna twierdząc że
    "lepiej byłoby, gdyby zwierzę zdechło".
    Ja napisałem że są schroniska dla zwierząt, ale ty dalej z uporem
    maniaka twierdzisz że lepiej dla nas jakby jednak zdechło.

    > Obaj w tym wątku dyskusji wychodzicie na wyjątkowo niekulturalnych
    > typów. Ciekawe, czy w swoim otoczeniu też tak szybko ludziom
    > "wrzucacie", czy to tylko w internecie tak.

    W dyskusji wychodzę na niekulturalnych, ale w realu nie smrodzę
    sąsiadom zwierzęcymi odchodami ani nie powoduje hałasu za pomocą
    różnych biednych zwierzątek. A ty?