  • Data: 2019-01-25 15:40:44
    Temat: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-25 o 15:27, RadoslawF pisze:

    > Dlaczego zdechł? Są schroniska dla bezdomnych zwierząt.
    > Ale cała masa półgłówków uważa że będzie fajnie jak wpuści zwierzę do
    > klatki czy piwnicy żeby hałasowało i smrodziło wszystkim mieszkańcom.
    > Dolicz jeszcze kretynów którzy to pochwalają a krytykę takich
    > antyspołecznych zachowań traktują jak wystawienie zwierzaka na śmierć.
    > Czyli siebie.

    W obrażaniu innych to możecie z Chrisem rywalizować. Nigdzie nie
    napisałem, że pochwalam zachowanie osób w ten sposób "opiekujących" się
    bezpańskimi zwierzętami. Zwróciłem uwagę, że nieładnie Chris określa
    osoby, które tym zwierzakom współczują, i - może faktycznie nieudolnie -
    próbują pomóc.
    Rozumiem, że zarówno dla Chrisa jak i dla Ciebie lepiej byłoby, gdyby
    zwierzę zdechło i przestało stanowić problem dla kogokolwiek. Bo w to,
    że któryś z Was zabrałby zwierzę do weterynarza (to sugeruje Chris) albo
    do schroniska (Twój pomysł) nie wierzę. Niech inni się tym zajmą, aby
    tylko Wam to nie przeszkadzało. Albo niech się nie zajmują, Wy to macie
    w poważaniu, bo to w końcu tylko zwierzak.
    Obaj w tym wątku dyskusji wychodzicie na wyjątkowo niekulturalnych
    typów. Ciekawe, czy w swoim otoczeniu też tak szybko ludziom
    "wrzucacie", czy to tylko w internecie tak.