  • Data: 2012-08-20 00:00:22
    Temat: Re: Obiektywy FD
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 18, 6:10 pm, Daniel <j...@w...pl> wrote:
    > Witam Kolegów mam trochę sprzętu analogowego sporo obiektywów, makro i
    telekonwertery wszystko to  solidny sprzęt Canona.

    > Prosze o rade czy opłaca mi sie to sprzedać, do tej pory używałem tego sprzętu,
    albo  czy to można jakoś podpiąć np pod np Canona EOS 400 D czy sa jakieś
    przejściówki i czy w ogóle w przyszłości można to będzie podpiąć do jakiej kol wiek
    cyfry np. Canon 5D tzn. tych z wyższej półki.

    > Dziękuje za pomoc
    > Pozdrawiam Daniel.

    Kiedys , sprezentowalem stary obiektyw jednej panience, ktora , po
    rozmowie z uzyciem wina, zdecydowala sie na stosunek seksualny.

    To jest dobre wykorzystanie starych obiektywow.